YellingSirins - Loops For Troops

Tja.. het begint, het eindigt, en er zit verder geen verloop in. Een beat van 8 tellen is geen nummer, ook niet als je het tig keer herhaalt. Beetje a-muzikaal gedoe met dat choir soundje ook, alsof je wat random noten in de key-editor hebt neergegooit.

Je beat klinkt ook dof.. maar dat kan weer bij een 'style' horen misschien.

Niet zozeer een banger, meer een yawner ;)
 
Heb hem nu twee keer beluisterd en ik moet zeggen: op de een of andere manier heeft het wel iets. Moet ik er gelijk bij vermelden dat ik wel heel wat gewend ben qua atonale en monotone muziek, maar er zit een sfeer in die mij op een of andere manier wel aanspreekt.

Zonder lullig te zijn kan ik me wel voorstellen dat veel mensen hierbij afhaken :D
 
atonale muziek ala.....maar dit is ook nog eens niet op ritme.....alsof je zelf de drums enso met de hand inspeelt.....ook ff op je myspace gekeken.....maar elke nummer tot nog toe is ook uit ritme qua drums enso.....
Vraag: hoe maak/speel je de drums/bass/percussie???
 
haha, op het gebied van m'n drums geef ik je wel gelijk. Ik wist in het begin niet hoe ik moest loopen in Reason en speelde de hele track manueel in. ik heb dus geen enkele track tot nu toe gelooped en wou daarom een MPC kopen. maar ik heb nu eindelijk leren loopen in Reason.. dus heb ik mijn MPC 1000 niet meer nodig. maar ik vind persoonlijk dat het wel iets heeft want op ritme blijven is niet zo makkelijk als je denkt. maarja met loopen natuurlijk wel.. dit was een beginnersfoutje maar ook iets origineel vind ik.
 
maar ik vind persoonlijk dat het wel iets heeft want op ritme blijven is niet zo makkelijk als je denkt. maarja met loopen natuurlijk wel.. dit was een beginnersfoutje maar ook iets origineel vind ik.

mja ik ben drummer dus ik heb niet zo'n moeite met ritme ;) maar ik snap wat je bedoeld :)

Met loopen gaat ritme misschien wel goed...maar als je een sequencer gebruikt dan is het ritme ook goed.....indien je die goed programmeert ;)

succes met je verdere projecten :)
 
zo krom als een hoepel en dat is precies wat me aanspreekt. Stem van mij!
 
Back
Top