L3N - Breakparty

L3N

ook wel EL L3NDELING
Lid sinds
25 november 2004
Berichten
722
Locatie
West-Brabant
Een Breakbeat/TranceLiedje dat ik laatst heb gemaakt in Fruity Loops 5.0

Elementen die ik heb gebruikt zijn aantal drumsamples,
en de instrumenten zijn allemaal standaard maar wel getweakte Fruity instrumentjes. TS 404, Wasp, 3x OSC.

Dus verder geen sytrus of wat dan ook.
 

Attachments

  • Lennert - Breakparty.mp3
    8,7 MB · Bekeken: 151
Zal vanavond even luisteren als ik thuis zit.
Even een ander vraagje; Waarom gebruik je FLstudio versie 5?
 
Zal vanavond even luisteren als ik thuis zit.
Even een ander vraagje; Waarom gebruik je FLstudio versie 5?

Omdat het kan ;) Nee ik had deze op mijn laptopje staan het hele nummer heb ik op mijn Medion minilaptop gemaakt, en is afgemixt op een headset van Logitech. Ik wilde een keer vanaf de bank met minimale spullen toch een leuk nummer maken. En dat is naar mijn mening aardig gelukt. Zal vast niet het beste nummer zijn hoor. Maar gewoon leuk.
 
Ik vind 't nummer best aardig klinken. Vanaf de break bij 3:35 is ie erg gaaf. Lekker vol, veel geluiden. Alleen de mix is echt erg (no offence) :).
Ik zou het afmixen gewoon weer op monitors doen want ik vermoed dat je Logitech headset een bass-boost functie heeft die aanstond. :)

Luistert wel lekker weg!
 
Eey Coady thnx! :)

Ja ik heb er tot nu toe alleen positieve reacties op gekregen. Maar die bassboost heb ik er zelf in gestopt denk ik. maar ik zit denk ik in een te lage frequentie met mijn bassweergave, want op sommige speakers hoor je de basslijn amper. Of was dat niet wat je bedoelde?
 
Ik bedoel juist dat er ontzettend veel (heel) hoog in zit en in verhouding weinig laag. Bovendien wordt regelmatig een groot stuk van het spectrum weggedrukt door de lage tonen.. Maar nogmaals, dit zal vast aan je headset liggen :)


Eey Coady thnx! :)

Ja ik heb er tot nu toe alleen positieve reacties op gekregen. Maar die bassboost heb ik er zelf in gestopt denk ik. maar ik zit denk ik in een te lage frequentie met mijn bassweergave, want op sommige speakers hoor je de basslijn amper. Of was dat niet wat je bedoelde?
 
Back
Top