Synthiaks - Erratz!

synthiaks

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
17 Maart 2002
Berichten
6.515
Locatie
Hyperspace
Zojuist in elkaar geflanst. Ontstond toen ik mijn SP12 aan het testen was:D

Emu SP12, Multimoog, Triton, 2x Akai s612
 

Attachments

  • 01 Erratz!.mp3
    8 MB · Bekeken: 126
Bedankt!

Nou eigenlijk was dit helemaal niet bedoeld als track. Ik stond er ook behoorlijk van te kijken dat het nummer 7 minuten in beslag nam ipv de c.a 3/4 minuten die ik dacht. Ik vond het op zich wel de moeite van het posten waard omdat ik het thema op zich wel lekker vind klinken.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik met het opnemen gisteren wel wat rekening heb gehouden met evt. vocals, vocoders en andere tierelantijn om de boel later op te vullen. Ik heb hem net wat in de auto geluisterd en sommige stukken zijn inderdaad wat langdradig. Ik denk aan inkorten tot een minuut of vier, vocals of vocoder in het eerste deel en wat eerder knallen.
 
Ja zeker afmaken deze track! Wat je nu al hebt is gewoon puur vakwerk, erg mooi gemaakt.
Alleen die fade out op de lead snap ik niet...:D

TOP!
 
klinkt echt vet die sp. lekker drukkende sounds
 
klinkt echt vet die sp. lekker drukkende sounds

Ja, dat ding klinkt super! Ik heb er een mooie mixer bijgekocht voor de individuele uitgangen, maar hij staat nu nog aangesloten op de master mix out. Geen compressie of bewerking en het klinkt al als een dijk!
 
Dit doet me heel erg denken aan LaidBack kwa sfeer.. en dat kan je eigenlijk aleen maar als compliment zien ;)

Wel nog ff iets aan nabewerking doen kwa mix, klinkt nog wat drogig en zo.
 
had hem 4.30 gemaakt dan was hij interessanter denk ik, mis nu beetje variatie maar wel leuke gear :okdan:
 
Helemaal gelijk Bass! Maar zoals eerder gezegd had ik totaal niet in de gaten dat het zo lang duurde en was het niet de bedoeling dit als serieuze track te maken. Het was meer een try out van de sp12 in sync met de rest waarvan ik het resultaat erg leuk vond klinken en zeker ga uitwerken.
 
Back
Top