Aribinal - mc808

Het begint ijzersterk.. vervolgens vallen we in een gat waarin de boel wat stuurloos wordt, lijkt wel. daarnaa (in de 3ed minuut) pik je de draad weer op om hem vervolgens weer te dreigen verliezen.. lol

Er zitten wel een aantal erg leuke elementen in deze tune.. het geheel klinkt iig erg origineel, maar ik denk dat hij nog even op het aambeeld moet. Hier en daar loopt het ook net niet lekker, voor mijn gevoel.
 
Ik vind het toch wel wat hebben hoor.. Stuurloos wil ik het niet direct noemen. Natuurlijk is hij nog niet 100% af denk ik, maar ik hou er wel van!
 
Ik ook zeker wel.. maar het kan nog net ff wat beter hier en daar, denk ik ;)
 
;) Lijkt wel iets voor een film als 'Escape from...' zoals in 'Escape from NY' en 'Escape from LA'. Misschien 'Escape from the UK' . Er zit dreiging en spanning in, misschien de drums iets meer naar voor brengen in de mix dan is die helemaal af. Er zit zeker een lijn in en de sfeer is af! Alvast een stemmerd van mij erbij. :okdan:
 
Bedankt voor alle positieve reacties. Ik heb de meeste tijd in de gitaar partij gestoken, en eigenlijk ben ik er zelf ook niet helemaal 100% te vreden over. Voornamelijk de timing was een probleem, waar de groovebox juist erg straks is, wordt dat met de gitaar wat lastiger. Ik heb nog een poging gedaan om de gitaar door synthesizer partijen te vervangen, maar dat redde ik niet voor de inschrijving. Ik ga er zeker mee verder, thanx all.
 
Back
Top