Mariska - INSOLITOLOGY

mariska

Stamgast
Lid sinds
24 september 2008
Berichten
392
Locatie
The red hills of Lardossa (Gent, BE)
Heya!

Nou ik dacht, laat ik maar lekker meedoen!
Een paar onder jullie hebben deze al gehoord maar hopelijk blijft het smaken :koffie: 8~ !

Groetjes
Maris

- WEGENS DE AANSTAANDE OFFICIELE RELEASE VAN BETREFFENDE TRACK IS HET HELAAS NIET LANGER TOEGESTAAN DEZE HIER ALS DOWNLOAD AAN TE BIEDEN -
 
Last edited by a moderator:
Lekker sfeertje :) lekkere relaxtune.. Het blijft boeien tot het einde.
 
Ja de sfeer is zeker goed, 't klinkt (van een afstandje) net echt.
alleen kan ik 't niet laten om te zeggen dat als je dit met analoge
synths zou maken, het dan zeker net zo mooi zou klinken als dat
fototje van je avatar eruit ziet. :D
 
ast t nrtje netso klinkt as haar " avatar"

zou ik nu snel een kouwe douch gaan nemen :yamaha:
doeg

sc6
 
Mooi nummer, aan het begin en einde vind ik hem een beetje duister en dreigend, door de piano-achtige arp, maar daarna word hij heel vrolijk :D Thnx for sharing this with us!
 
Ook deze blijft lekker, echt een track die je na bijvoorbeeld 4x luisteren pas echt op waarde weet in te schatten.
 
deed mij wat aan Plaid denken, tof nummer !
 
Dit is de max
 
Mariska,

Heb je track van de week nog een paar keer op de mp3 speler voorbij horen komen, en hij blijft prettig om te luisteren.
Maar.. Bij het panfluit-achtige geluid (Begin 01:55) raak ik vanaf 02:03 de melodie een beetje kwijt.
Terwijl de melodie vrij sterk en spannend begint zwakt ie daarna voor mijn gevoel ook weer erg af. (Goede kans dat het in mijn hoofd zit. (Bij nader inzien weet ik het wel zeker.))

Alsnog mijn stem zeker verdiend.
Maarten
 
Mariska,

Heb je track van de week nog een paar keer op de mp3 speler voorbij horen komen, en hij blijft prettig om te luisteren.
Maar.. Bij het panfluit-achtige geluid (Begin 01:55) raak ik vanaf 02:03 de melodie een beetje kwijt.
Terwijl de melodie vrij sterk en spannend begint zwakt ie daarna voor mijn gevoel ook weer erg af. (Goede kans dat het in mijn hoofd zit. (Bij nader inzien weet ik het wel zeker.))

Alsnog mijn stem zeker verdiend.
Maarten

Dankje voor je stem!
 
Het kon mij niet behagen. Sorry Maris, ik heb betere tracks van je gehoord.
 
Echt mooi gedaan! In mijn oren een goede balans tussen dromerig en down-to-earth. Je hebt mijn stem.

Gr DP
 
Back
Top