[electro] Telepopmusik - Ghostgirl (Tanzkonsol remix)

Tanzkonsol

a.k.a. SLAVES OF SINUS
Lid sinds
9 november 2004
Berichten
475
Locatie
Zoetermeer
Bij deze mijn inzending. Het is een onofficiële remix van Telepopmusik's 'Ghostgirl'.
Kon helaas niet de door Telepopmusik gemasterde versie uploaden gezien de grootte van het bestand.
De remix is meegenomen in een promo-ronde door Telepopmusik. Daarna is het ondermeer al gedraaid door Laurent Garnier en op Dave Clarke's Whitenoise radio (3FM). Een mooie ontwikkeling voor een mix die eigenlijk bij toeval door het samenvoegen van twee tracks tot stand is gekomen.
 

Attachments

  • ghost girl (tanzkonsol remix).mp3
    3,8 MB · Bekeken: 118
Maar als ik het goed begrijp heb je dus de muziek niet zelf gemaakt, maar een mix gemaakt?
 
Nou, de muziek is volledig eigen werk. Alleen de vocalsample via Telepopmusik had ik nog liggen. Toen ik halverwege de instrumentale track zat schoot mij te binnen dat ik die sample (gecleared en al) nog ergens op een harddisk had staan. Toen ik de twee combineerde viel een puzzelstuk op zijn plaats. Het leuke aan de track is voor mij niet zozeer het nummer zelf, maar vooral de manier waarop het tot stand is gekomen en vervolgens 'credits' vanuit onverwachte hoek heeft gekregen.
 
Ah ok.. nou het werkt goed dan.. ik vind het erg lekker klinken, een van de betere numnmers die meedoen tot zo ver :)
 
En nog een liefhebber!! :okdan:
 
Matched erg goed ! :okdan:
 
Back
Top