Danny - Alternate Current

Danny

DAW-less puzzelaar °1967
Lid sinds
13 Maart 2003
Berichten
3.808
Locatie
Hoevenen - Antwerpen
Het enige wat ik vorig jaar heb gemaakt maar wat toch goede kritieken kreeg op het forum:

Alternate Current

Succes aan alle deelnemers :okdan:

:doei:
 

Attachments

  • Guy-Lian Music-01-Alternate Current v.2.mp3
    5,2 MB · Bekeken: 158
Tja.. het is niet slecht, maar heeft voor mij een iets te hoog robert miles gehalte.. lol. Het heeft een beetje een robert miles meets mike oldfield gevoel.. en dan de kant van Mike Oldfield waar ik minder goed tegen kan ;)

maar ok, da's allemaal persoonlijk natuurlijk.. muzikaal is't wel OK denk ik :)
 
Bedankt voor de reakties. Nu nog wat stemmen vergaren (als God het belieft tenminste). Nu ja ... ik heb er veel plezier aan beleefd het te maken en dat is uiteindelijk wat telt.
 
Ik vind het een leuk stuk. Muzikaal ook. En een goeie opbouw.
 
Ik waande me weer even terug in de jaren tachtig. Mooie compositie maar weinig originele geluiden heb ze al menig maal horen voorbij komen op Vangelis, Jarre albums. Niet dat dat dan slecht is maar vernieuwend vind ik het niet.
 
Mee eens. Goed gedaan !(al zou ik me schamen als ik zo'n track gemaakt had :o::D). Toch geef ik je mijn stem ;)
 
't Moet al raar lopen eer ik geen stem zou kunnen uitbrengen op een track van Danny. :)
 
Vernieuwend of niet (who cares? 8o)),
beschamend of niet (who cares? 8o)),
als er maar meer mensen dan alleen mezelf plezier aan beleven ben ik tevreden :).

Bedankt voor iedereen die al de goedheid had om dit stukje te waarderen.

:doei:

Danny
 
Bedankt voor alle mensen die mijn nummertje een stem waard vonden :okdan:. En gefeliciteerd aan de winnaar (of winnaars) ... wie dat ook maar mogen wezen want ik ga niet alle threads of om uit te tellen wie er de meeste heeft :) .

Keep on the good music :kroon:
 
Bedankt voor alle mensen die mijn nummertje een stem waard vonden :okdan:.

Je track was zeker een stem waard, maar ik hoop dat je nog wat track gaat maken in de 'Jewel' reeks, die tracks vind ik echt fantastisch!
Danny schreef:
En gefeliciteerd aan de winnaar (of winnaars) ... wie dat ook maar mogen wezen want ik ga niet alle threads of om uit te tellen wie er de meeste heeft :) .

:D
Danny schreef:
Keep on the good music :kroon:

indeed! :okdan:
 
Back
Top