Moonbase69 - Trichocereus

payt

Enorm Lid
Lid sinds
4 april 2005
Berichten
1.644
Locatie
Yurp
En hier is mijn bijdrage voor dit jaar. Een improvisatie met wat laagjes synth erbij. Lead, FX, filsterdingen en bas van de Jupiter 6, pad is JD 800 en glittereffect (om het zo maar te noemen) van de JP 8000. Piano is pianoteq.

Enjoy!
 

Attachments

  • Trichocereus.mp3
    8,2 MB · Bekeken: 149
Dank :)
 
Dit jaar weer veel ambient. Hier en daar wat kleine steekjes in de mix, maar de track ademt en leeft.

Knappe track.
 
Dank mensen.. maar is dit ambient? Dit is meer pianomuziek met wat extra synths.. ambient is doorgaans wat vormlozer, meer een sfeer dan een nummer met duidelijke melodie... hoewel al die stijlen soms ook door elkaar lopen.. lol
 
whatup.

Ik wil hier niet 'terughaten' ofzo. maar jouw muziek trekt op niets. het is duidelijk dat je er niets van kent. Muziek maak je met eendert welke sounds. je moet gwn creatief zijn in melodieƫn.

Verder wil ik je nog veel succes wensen met je experimenten. maar maak liefst een beetje muziek, wil je..

PEACE
 
Bedankt voor je kritische analyse, Jona ;) Ik zal hem inlijsten en hanteren als leidraad voor de muziek die ik verder ga maken.
 
Het heeft een melodie die mij gelijk pakt. Ik vind dit ook geen ambient.
Dit zou je verder moeten uitwerken. Het heeft inderdaad nu iets te veel impro gehalte. Ondanks dat toch een stem.
 
Ik vind het een erg matige track......kwa klank slapjes en niet echt pakkend.
Misschien als je er nog eens achter ga zitten kan je er meer uithalen.

grtzels Bruce
 
pas na een paar keer luisteren wordt duidelijk dat het schizofreen gebuik van majeur en mineur het gebrek aan zwaartekracht op de maan uit moet drukken. ja, de kunstenaar is hier weer iedereen een stap voor haha!
 
;) Ik vond de bijna 5 jaar oudere track 'Frogtears' ook mooier dan deze, maar er
is zeker een evolutie gebeurd als je de 2 tracks na elkaar beluisterd.

De deze is 'elusive', de melodie is er, maar ontglipt de aandacht telkens weer. Dat maakt dat
deze track vernuftiger is dan eerder werk, en iets moeilijker te doorgronden ook.

Om eerlijk te zijn, mijn smaak ligt ook eerder bij eenvoudiger synthesizer-muziek.
Helaas dus geen stem van mij, maar wel petje af voor de maker ervan. :okdan:

;) Ik denk dat gecompliceerdere tracks sowieso moeilijker een groot publiek bereiken,
maar dat wil niet zeggen dat je anders muziek hoeft te maken.

Blijf gewoon wie je bent, wellicht ben je je tijd ver vooruit en zal men je
tracks later beter naar waarde schatten.
 
Back
Top