Geomatic - Lost Transmission

Lekkere track is all i can say.. klinkt goed kwa productie, mix etc, boeiend om naar te luiteren, goeie opbouw :)
 
Wauw... mooi! :okdan:

Klinkt goed inderdaad!

Mag ik vragen wat voor gear je gebruikt hebt (synths etc)?
 
Voor digitaal klinkt dit helemaal niet slecht, wat 't allemaal doet vind ik wel erg goed, als ik even door dat digitale heen kijk is 't een erg goede track.
 
Lo.s..t...T....r.....a......n.........s..........m............i.............s..............s...............i...............o.................n

vet
 
ah gelukkig dat er nog een andere track in het genre "film muziek" bij zit. Echt goed om in een pre-action scene te zetten :)
 
Mooie geproduceerd! Als je van dit soort muziek houdt, zou je ook eens naar Richard Barbieri (vroegere toetsenist Japan) moeten luisteren. Heeft er veel van weg.
Of Charlie Clouser. Dit is erg goed gedaan. Door dat dreigend oosters motief krijgt het iets dat me aan Numb3rs(tv-serie) doet denken.
 
Zeer creatief en goed gemixt ! Top ! :halleluja
En inderdaad bedankt voor het delen :okdan:
 
Dit is inderdaad eigenlijk meer filmmuziek Daar zou het goed bij passen. Ik word altijd wat onrustig van dit soort muziek omdat ik weinig houvast heb.
Misschien volgend jaar een aparte categorie filmmuziek, ambient enz.
Een categorie liedjes daarnaast met als thema melodie, harmonie, ritme, couplet, refrein, vorm enz.
Daarnaast tot slot dance.
 
Back
Top