Frozen Land

payt

Enorm Lid
Lid sinds
4 april 2005
Berichten
1.644
Locatie
Yurp
En hier is dan mijn contest entry..

beetje sfeertje voor de donkere dagen.. enjoy!

 
Bedankt voor de votes tot zo ver :)

Nog mensen met (opbouwende) kritiek?
 
Neej, er komt geen JV 1080 in voor zelfs.. het zijn allerlei plugins met aardig wat zelfgebrouwen sounds.

DE plugins die ik gebruikt heb in dit nummer zijn onder andere: stormdrum, EWQL silver (choirs, wat percussie, pizzi's, bells), Edirol orchestral (is eigenlijk ook roland, dus in dat opzicht heb je misschien wel gelijk) voor de strings en de woodwinds, Arturia moog modular (intro sounds) en Arturia CS80 (lead sound in laatste stuk), en verder wat gemodificeerde percussiesounds (bitcrushed en zo).

Een nummer waarin voornamelijk de hardware in gebruikt word is het volgende: ChrisMoose
 
Laatst gewijzigd:
Apart nummer. Lekker die dissonanties en die arabische toonladders. Ik vind dit een verborgen juweeltje.
Enige commentaar dat ik heb is over vooral de voices en viool samples die gebruikt worden: die zijn een beetje te plat/gecomprimeerd.

Als je dit nummer opnieuw zou opnemen met betere samples of met een orkest, :P, zou het wel vet klinken.
 
Dank je..

Ja een echt orkest.. dat zou wat zijn. lol.

Maar wellicht is het idd de moeite waard om de boel eens opnieuw te instrumenteren..
 
Dank je.. da's leuk om te horen :)
 
Back
Top