Red Christmas

SCD

Gearlust [on]
Lid sinds
16 november 2002
Berichten
1.941
Ken nog net, zo na de Kerst. Grappigerwijs begon deze ook als een Andromeda A6 testsound om de interne reverbs eens aan de tand te voelen. Maar toen de sound door een Pigtronix Echolution ging dreef ik af...
Maakt natuurlijk geen schijn van kans, maar goed een goede gelegenheid om iedereen het beste te wensen voor 2009! 8o)

Alesis Andromeda, Pigtronix Echolution, Cwejman S1 MK2, PPG wave 2, Memorymoog, Akai MPC5000 en Waldorf Blofeld. Oh, en wat Mellotron samples ja.

 
Laatst gewijzigd:
Dikke shit dit!!! Van mij mag je winnen. lekker dromerig, ga m nog een keer luisteren.:okdan:
 
Erg mooi. Veel subtiele afwisseling en een dromerige sound die zich uitstekend leent om je compleet mee te laten slepen. Hij had van mij eigenlijk nog wel iets langer gemogen ;).
 
Relaxte tune! doet me denken aan elfjes op een schommel en andere sprookjestaferelen..
 
vind de synth sounds echt bijzonder mooi en warm, waarvoor hulde! maar vind persoonlijk de drums er niet geweldig bij. had liever snappy synthetische drums erbij gehoord.
 
echte synth-muziek dit ;) Opmerking over de drums deel ik wel. Desondanks toch een stem van mij.
 
Wow! Ik krijg hier een heel warm gevoel bij. Alsof net de zon opkomt en ik langs de watervallen in het Amazone gebied vlieg. Iig, ik dwaal ook af, ;)
Mooi stukkie muziek. Kan zo bij de Tolkien muziek.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top