infinitive dreams

leuke gast

Stamgast
Lid sinds
23 november 2007
Berichten
236
Locatie
Brabant
Als eerste allemaal Prettige feestdagen gewenst.

Ik heb een beetje futuristische zwevende muziek proberen te maken. Met als uitgangspunt dat je hier helemaal relaxed van wordt. Het is een eigen compositie en alle instrumenten zijn zelf bespeeld.
Gebruikte instrumenten yamaha an1x, roland mc808, en elektrische gitaar. :dj:
Ik heb er ook een kleine video clipje erbij gemaakt op youtube:


de mp3:

 
op het gehoor ist echt zoiets voor op een paranormale of andere esoterisch gethematiseerde beurzen :)
 
Ik kan het hier niet beluisteren maar ga dat thuis zeker doen!

Even over de titel: "infinitive dreams" kan op zich wel taalkundig gezien maar heeft dan ook enkel taalkundig een betekenis, dus ik denk dat je "infinite dreams" bedoelt (in de betekenis van onbeperkte, eindeloze dromen)? Absoluut niet lullig bedoeld hoor.
 
Ik kan het hier niet beluisteren maar ga dat thuis zeker doen!

Even over de titel: "infinitive dreams" kan op zich wel taalkundig gezien maar heeft dan ook enkel taalkundig een betekenis, dus ik denk dat je "infinite dreams" bedoelt (in de betekenis van onbeperkte, eindeloze dromen)? Absoluut niet lullig bedoeld hoor.
ja, dat was inderdaad niet slim, jij bent de eerste die dat opmerkt. Ik heb trouwens de andere vertaling opgezocht, en ik moet eerlijk zeggen dat dit ook wel iets mysterieus heeft, 'infinitive'
bedankt voor alle reacties.
 
Ik heb hier een maxi staan van, en ik citeer: "The Mackenzie with featuring Jessie", dus je bent in goed gezelschap ;).

Leuke track trouwens, lekker gebruik van die cliché space bleebjes. Ook een hele mooie gitaarsound! Ik probeer zelf al lang zonder succes die sound uit de mijne te krijgen, maar dat "attackloze" lukt me niet, het blijft altijd een "twoing" in de attack. Zelfs met bergen compressie. Ik speel nochtans met het vel van mijn vingers, geen nagel of plectrum. Maar dat terzijde.

Je hebt mijn stem!
 
Hmm ja klinkt op zich OK, hoewel ik steeds het gevoel heb dat je er niet uit lijkt te komen met je solo's.. het blijft een beetje zoeken steeds, zeg maar. Het einde vind ik wel erg leuk, lekker sfeertje :)
 
Back
Top