[electronica / shoegaze] breach & bjorn vanheusden - hunters become hunted

ROGUE85

@wearerogue85
Lid sinds
23 juni 2005
Berichten
1.722
Locatie
Leut (BE)
Mijn inzending voor dit jaar, samen met gitarist Bjorn Vanheusden en mezelf op vocals.

Ingrediënten
- custom Tele met een wazige pickup
- Röde NT2-A (zang)
- Nord Stage (piano)
- Nord Modular G2 (vocoder)

Verder een complete in-the-box productie, van arrangement tot master.


 
Bedankt!

Er is wel wat tijd en moeite in gekropen, tof dat het geapprecieerd wordt. :okdan:
 
--> in de Ipod!
 
Aight!

Aight!

Hier is niet helemaal mijn stijl maar deze plaat is natuurlijk wel gewoon af.

Geen gezeik, jullie naar de HMH en snel je ding doen. Goed is goed, door naar de volgende ronde :)
 
Hey Tremor,

Ik vrees dan wel voor een laptop-optreden met gitarist.. ;)..
Bedankt voor het luisteren!

Indien iemand MySpace heeft, voeg me gerust toe (zie sig)!
Binnenkort trouwens de eerste officiële release op een compilatiecd met Belgische postrock.
 
waaaaauww

echt wat een sound... heel goed deze. heeft een beetje een angels & airwaves sfeertje, maar dan gelukkig iets minder zweverig.

trouwens ook een van de eerste nummers die ik helemaal geluisterd heb (ik spoel bijna altijd en overal de intro door.)

hoe heb je de drums gedaan?
 
Drumkit is zelf samengesteld uit samples (geïmporteerd in Battery 3).
Daarna met de hand geprogrammeerd... :Z en afgemixt. :koffie:
 
Staat als een huis! IK kan het hier op de laptopspeakertjes niet heel erg goed beordelen, maar het feit da het op de laptop OK klinkt zegt ook wel weer iets.

Misschien had er nog iets meer contrast in gekund.

Word tijd om een band amen te stellen, als jenog een zooi van van deze kwaliteit nummers hebt ;)
 
Staat als een huis! IK kan het hier op de laptopspeakertjes niet heel erg goed beordelen, maar het feit da het op de laptop OK klinkt zegt ook wel weer iets.

Misschien had er nog iets meer contrast in gekund.

Word tijd om een band amen te stellen, als jenog een zooi van van deze kwaliteit nummers hebt ;)

Hey!

In tegenstelling tot m'n andere nummers die 't meer hebben van contrast en dynamiek, wilde ik deze echt full on houden, met een kleine break in't midden.

Voor mezelf was het ook een experiment: het eerste nummer dat 'k ooit maakte met blote riffs van een andere gitarist. 'k Zou het graag nog eens doen, maar die echte band, dat is weinig plausibel :).

'k Heb vandaag nog wat details toegevoegd, dat valt binnenkort te beluisteren op mijn MySpace.
 
Klinkt erg strak. Ik ga 'm straks thuis nog even luisteren (op mijn echt monitoren), maar het klinkt erg goed. Gitaar is ook lekker gruizig (zoals het hoort).
 
Klinkt erg strak. Ik ga 'm straks thuis nog even luisteren (op mijn echt monitoren), maar het klinkt erg goed. Gitaar is ook lekker gruizig (zoals het hoort).

Dank!

Nieuwe versie (met betere s-en in de zang, iets frissere productie en extra gitaar - zij het subtiel) op MySpace. De bijlage kan'k helaas niet meer updaten.
 
dit is echt werkelijkwaar het eerste nummer wat ik echt oprecht leuk vindt hier in dit forum !!

Klasse, jullie hebben mijn stem !

Tenminsteg een skrale jarre, vangelis of daftpunk ripoff !!
 
dit is echt werkelijkwaar het eerste nummer wat ik echt oprecht leuk vindt hier in dit forum !!

Klasse, jullie hebben mijn stem !

Tenminsteg een skrale jarre, vangelis of daftpunk ripoff !!

Welja, op een synthforum kan je de mensen die eerste twee natuurlijk niet helemaal kwalijk nemen :D... Bedankt voor het compliment! :okdan:
 
Dit heeft toch een shoegazesfeertje (Maps, Malory, Highspire) en dan verdien je al gauw mijn stem. Het heeft genoeg eigens en het klinkt vooral erg goed. Meer gitaar is een heel goed idee.
Geweldig en ik ben benieuwd naar ander werk.
 
Dit heeft toch een shoegazesfeertje (Maps, Malory, Highspire) en dan verdien je al gauw mijn stem. Het heeft genoeg eigens en het klinkt vooral erg goed. Meer gitaar is een heel goed idee.
Geweldig en ik ben benieuwd naar ander werk.

Tof, bedankt :)

Om m'n MySpace kan je nog wat andere nummers vinden, ook met wat shoegaze-invloeden. Dit was het enige nummer in z'n stijl.
 
Stem! geweldige sfeer, helemaal wat anders, super! Ex aequo met Kitty got Sued the beste track...!
 
:okdan: Bedankt allen voor de stemmen tot dusver!

Eerlijk gezegd, na twee weken toch maar een magere verzameling stemmen om +500 keer bekeken te zijn. :engel:

Nuja, tegen de trackpolitie kan hij wel niet op. :D
 
Back
Top