DP - Cluelicious

DaanP

Ingeburgerd
Lid sinds
20 juni 2008
Berichten
40
Hier is mijn track.

De vocals heb ik ingezongen op een manier gelijk aan het "Ecrire automatique": niets is van tevoren bedacht en de eerste "vrije" opname is gebruikt.

DP

 
Somthing else

Somthing else

Dit is net ff iets anders. Voel hem.

1:12 ... LEKKER!

Ik sta al de hele tijd als Carlton (Prince of Bel Air) te dansen op deze plaat :)

All good
 
2:51

2:51

Dat was ik vergeten te melden. Op 2:51 ... Lekker!
 
Misschien leuk om te weten: de soundeffects (oa begin van de track) zijn gemaakt door verschillende snare-drum geluiden te stretchen en te combineren.
 
Niet mijn favoriete stijl, maar toch erg origineel gedaan, zat met vrij veel interesse te luisteren (niet alle stukken, maar toch). Had gehoopt op nog wat spannende elementen tussen 2:00 en 2:45.
 
Niet echt mijn smaak ook maar wel erg goed gemaakt & origineel :okdan:
 
De stem heb ik gemaakt door mijn eigen stem op te nemen en te fx'en met EQ, compressie, reverb en bit- en samplerate reduction.

En nog bedankt iederen voor de positieve feedback. Leuk om te horen dat jullie mijn track origineel vinden!
 
Zeer fijne track! Hij had van mij nog wel wat langer gemogen. *D Genoeg variatie, kan het nummer gewoon niet afzetten.
 
:walker:echt goed! Zet mij in beweging deze track; kan er niet bij stil blijven zitten. :okdan:
 
heerlijk heerlijk! die track loopt als een trein, niet te stoppen!dan nog zo'n lekkere solo op het eind. ik stem erop snel op!!
 
Mensen heel erg bedankt voor jullie commentaar en stemmen! Dit had ik niet verwacht. :)
 
Back
Top