SirSickSik-The Mind Explored

Dubstep, Breakcore, ... ?!
Wat van alles! Tof, alleen op sommige momenten wat rommelig, maar er is duidelijk aan gewerkt! De beat is echt wel ingewikkeld enz, proficiat!
Leuke samples, echt chill!
Van mij mag je naast Benga en Burial staan op een podium!
Nice
 
Ingewikkelde beat? Gewoon 4/4, man!
Dit is een beetje IDM, maar had wat meer varities mogen hebben.
Knap om te doen.

Ik ben benieuwd of dit met een sampler is gedaan, of met van die maffe Ohmforce plugins met VSTi's.
 
The Mind Explored, explored...

The Mind Explored, explored...

De track is gemaakt met samples, zowel normale drumsamples als zelfopgenomen stem-samples em harmonicasamples.
Ik heb net nog even zitten kijken en het ziet er naar uit dat dit nummer behoorlijk basic in elkaar is gezet.. gewoon een zooi verschillende samples, niet zoveel effecten en ook niet eens zoveel geautomate.. de laatste drie jaar doe ik toch een hoop meer met mijn tracks.. (zie bijvoorbeeld http://www.myspace.com/sirsicksik voor breakbeat achtige tracks, www.myspace.com/sirsicksikdowntempo voor rustige shite en www.myspace.com/sicksikness voor techno/tekno..)
Denk dat dit ook nog een van mijn laatste tracks is geweest waar ik nog niet zelfgemaakte synthesizers en effecten heb gebruikt.
De beat is inderdaad gewoon 4/4, maar ik moet wel zeggen dat ik niet echt tegen recht-toe-recht-aan drumritmes kan...dan val ik in slaap..:z
Voor nummers die ik na 'The Mind Explored' (komt uit 2004) heb gemaakt en waarin ik eigen synthesizers heb gebruikt kun je dus op mijn myspace kijken..:biertje:

sirsicksik
 
Back
Top