Dit is Rock (¿°)

Yveske

Stamgast
Lid sinds
4 augustus 2007
Berichten
117
Locatie
Brussel, België
Hi,

Dit is mijn laatste 'afgewerkte' compositie. Waarmee ik bedoel dat ik effectief verder ben gekomen dan de eerste 20 seconden :) Bij gebrek aan poëtische inspiratie heb ik het maar 'versie4' genoemd.

In elkaar geflanst met als doel het te spelen met het covergroepje waar ik tot recent lid van was. Er zou nog een zanglijn bij moeten.

Het past misschien niet zo goed in het synth gebeuren maar het hele zootje is gemaakt met de Hypersonic 2 VSTi aangestuurd vanuit ableton live.

Het is overduidelijk dat er nog moet gemasterd worden maar daar ken ik helemaal niets van. Live gebracht en met 'echte' instrumenten + zanglijn en wat meer variatie moet het wel vetter klinken denk ik.

Toch effe een voetnootje erbij: mijn nummertje (je weet maar nooit hé)

En kritiek is altijd welkom :-))

Greetz
Yvez

 
hee, ik vind het leuk iets anders te horen dan alleen maar synth-electro-orgies...

part tips nog: de drums zijn extreem droog, vooral de snare kan wel een tikkie gallum hebben. verder zit ik te snakken naar een andere harmonie, ergens, een bridge op refreintje.
 
Jammer dat je geen versie met die band hebt kunnen opnemen, dit nummer heeft zeker meer nodig, zang was erg welkom geweest. Het klinkt nu als een compact en dicht geheel, ik mis net als Stage73 afwisseling in harmonie. Verder goeie poging hoor!
 
ergens doet de gitaarlead me aan de ouwe tune Van Spijkerhoek denken, terwijl het toch wel anders is. enfijn toch wel grappig gemaakt maar idd met een volle bandbezetting gaat het echt meer knallen.
 
Back
Top