Induced - Resisteur

Bass

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
11 oktober 2002
Berichten
10.063
Mijn track :
Geen beats, geen gladde productie, geen vocals, geen FX, geen melodie, geen baslijn dus bij voorbaat waarschijnlijk kansloos maar ach, niet geschoten....

Veel luisterplezier
=)


 
misschien geen FX, maar heeeeel veel SFX :D

doet mij denken aan het intro van "Welcome to the Machine" van pink floyd. erg tof gedaan, idd niet echt een meezingen of een liedje dat een polonaise op gang zal brengen maar knap gemaakt is het zeker!
 
thanx,

ja ik probeer toch wat buiten hokjes te treden, maar er zal vast een gelikte mainstream productie winnen sowieso....
 
Uit phase ofzo.
Heb je m op mono terug geluisterd ?
Ik vind niet snel dingen vervelend om te luisteren maar dit wel.
(zelfs je track volledig analoog kon ik nog wel handelen)
 
Doet mij denken aan die Trip-Festivallen uit de 60ies waar ik wat muziek van heb.
Speciaal.
Niet slecht, niet goed
Speciaal
En dat in de positieve zin xD
 
het zal wel aan mij liggen maar dit vind ik dus niks :P.

haha ik snap ook niet wat er hier mooi aan is???
 
Uhm ...

Uhm ...

Ik heb inmiddels al menig track beluisterd hier ... Ik begrijp het out of the box denken ... maar wat is het verhaal dan? Als het emotie teweeg moet brengen, en dat doet muziek ... welke emotie dan?

Help me out here :)
 
ach deze track is gewoon het meest origineel hahaha
geen melodie, geen beats, geen zang, geen baslijn... ah ja
 
track?:erm:
In de Vandale staat dat een track een liedje is.
Origineel is het ook niet. Heb al veel van die noodles gehoord hier op het forum.
Maar het is een leuk experiment voor jezelf.
 
dit is geen noodle,
en het is niet gemaakt met 1000en euroos kostende apparatuur
 
ach deze track is gewoon het meest origineel hahaha
geen melodie, geen beats, geen zang, geen baslijn... ah ja

ah dus dat is de definitie van orginaliteit!
melodieen en ritme zijn duidelijk iets van vroeger... gewoon spaced-out sounds achter elkaar pleuren en je bent verreweg de meest orginele hier..

hulde, een ware componist in ons midden!
 
Als track zullen de meeste mensen dit niks vinden maar het kan best inspirerend zijn voor andere artiesten die dit soort dingen vervolgens in nummers gaan verwerken. Verder kan het nog voor films ofzo interessant zijn.

Maar is het muziek? Ik denk het wel.

mu·ziek de; v 1 geluid, voortgebracht door de menselijke stem of door instrumenten omwille van (de schoonheid van) dat geluid zelf

www.vandale.nl

Of het vervolgens mooi is is natuurlijk subjectief.
 
het gaat mij meer om het maken van geluid dan een melodie of ritme, dat is namelijk al zoooo vaak gedaan....
 
het per se anders willen zijn stelt an sich nog geen fuck voor
het gaat om wat er uit de speakers komt
en ga nou ook niet doen alsof dure apparaten vies zijn en gladde produkties kunnen ook best cool zijn

ga je ook anders lopen dan of zo.. 2 keer links 1 keer rechts..3 keer links 4 keer rechts achteruit
dat doet niemand zo, doen joh!
origineel zijn binnen een kader is nog veel moeilijker
 
Back
Top