Knambo - Experimental Hygiene

Lekkere track !
Mijn stem heb je :baco:
 
Bedankt voor de stem!

Misschien nog even de ingredienten vermelden:

Macbook Pro
Reason 4
Reason 4 en
Reason 4

Hehe.

De uiteindelijke mix zal in Logic gebeuren, maar die is nog onderweg uit Keulen samen met de nieuwe monitors ...
Maar we wilden toch iets insturen, ook al is ie nog niet helemaal af.
 
Track

+ Leuke opbouw met die piano
- Piano klinkt blikken en de rest van jouw synths ook
- Bassdrum en basslijn klinken erg ver weg en ontberen punch en aanwezigheid

Wat heb je besteld in Keulen? :)
 
@ Subatomic:

Ik geef je over de hele lijn gelijk. Zoals vermeld is de hele track in Reason gemaakt en gemixed en dat hoor je. Ik blijf het een superpakket vinden, maar het is een feit dat je veel meer kunt doen qua eindmix in bvb Logic. De intuitive interface is echter ongeëvenaard wat mij betreft en om een eerste versie in elkaar te boksen zal dat voor mij altijd de tool bij uitstek blijven.

De piano vind ik zelf ook zeer goed voor de opbouw maar zuigt idd bigtime qua sound. We hebben hetzelfde probleem in de opvolger. Op mijn PC speakertjes hoor je't gewoon veel minder goed dattie niet echt werkt.

Ik heb ondertussen Logic Studio 8 binnen uit Keulen, mijn monitors (Alesis Active MKII) en mijn headphones (AKG 701).
We werken momenteel ook samen met iemand die iets professioneler te werk gaat voor een volgend nummer en daar hoor je direct het verschil in de eindmix dus ik hoop dat we samen ook Experimental hygiene een opknapbeurt kunnen geven. Vooral kick en bassline komen veel beter uit als er iemand aan werkt die wat van mastering kent en niet zomaar wat compressors in de mix gooit zoals wij.

Wanneer we nieuwe mixes hebben post ik ze zeker opnieuw op het forum. Bedankt voor de feedback.
 
Back
Top