PlastikPeople - Melanchlory

je was duidelijk numb toen je dit nummer aan het maken was. Erg leuk...wel voor mijn smaak een iets te lange intro
 
HI access1

Nou, ja numb niet echt.
Zo'n track kost toch al gauw een 4 a 5 volle werkdagen om te maken. minimaal.

en om na 5 dagen cained naar je beeldscherm te staren...lol...dunno. :mega:

Voor wat minder lange intro tracks check ff op: www.myspace.com/shambok

tnx voor de feedback

ltrz
 
vorig jaar was ik vergeten te reageren op je track. Vandaag opnieuw gedownload en beluisterd. Ik kon me de track direct herinneren.. cool gedaan.
 
Hi !

Tnx for het compliment,
Heb nog NOOIT iemand een vergelijk horen leggen van Shambok naar Sphongle.
maar ik zie het toch echt als een compliment aangezien ik Sphongle HEEL goed trek.
Zeker tracks als "Hallucinogen (= Sphongle) - the Herb Garden" zij gewoon fenominaal.

:)

Greetz

KobMahS
 
Erg mooi nummer inderdaad! Als ik een technische vraag mag stellen; hoe heb je die filtersweeps gemaakt net na het intro als de beat er in komt? Klinkt echt goed...
 
EY Puppetmaster

Kweeni cker of ik je vraag goed begrijp.
Bedoel je de beats ?..hoe die gefiltered zijn als ze droppe ?
 
Ja in feite wel... bijvoorbeeld op 2:02, of 2:08... wat/hoe filter je daar precies weg? Is dat een ''klassieke'' lowpass van hoog naar laag, en dan over de gehele drum bus? of alleen de kick?
 
Hi

Ehm, ik neem aan dat je dus die " sweeps" bedoeld op 2:02 en 2:08. dat zijn gewoon crash reverses. daar is weinig aan gefilterd verder.
T zou kunnen zijn dat ze gelayerd zijn, maar daar zou ik echt even voor je in het cubase project moeten kijken.
Ik zal eens kijken
 
Back
Top