Shortwave Funk Insurance - Tribeauty

shortwave

Ouwe rot
Lid sinds
4 Maart 2003
Berichten
3.979
Locatie
Amsterdam
Laat ik dan ook eens een trackje toevoegen. Genres en dergelijken doe ik niet aan. Allemaal abacadabra voor mij. Het is electronisch! En volgens de woorden van anderen is het house/electro/lounge/funk.

NB Er is ook een Remix / Reprise die ik zelf nog beter vind... maar die's ook ietsjes te kort voor een contest nog.

Oordeel zelf maar:
--->

 
Laatst gewijzigd:
Lekkere track hoor, vind alleen de drums wat te zacht staan. Maar dat is natuurlijk ook persoonlijke voorkeur. Verder een prettig muziekje...
 
Ik vind de verhouding bass/drums met de overige sounds goed te harden, maakt het wat relaxter om naar te luisteren. Coole sounds, maar ik vind de compositie niet heel sterk, na verloop van tijd eentonig kwa energie. Maar verder erg lekker om naar te luisteren.
 
Ik ben akkoord over het monotone karakter van de track. Ben aan het surfen tijdens het beluisteren van de inzendingen en bij dit nummer merkte ik op dat mijn aandacht wegzwijmde van de muziek richting de informatie op mijn scherm. Moeilijk om je auditieve focus op het nummer te houden.

Maarrrrr ik vind het een heel leuke track als achtergrond en hij blijft zeker in mijn collectie zitten
 
dat mijn aandacht wegzwijmde van de muziek richting de informatie op mijn scherm. Moeilijk om je auditieve focus op het nummer te houden.

Ja, dat ligt ook beetje aan de mix, toch... achteraf gezien. 'k Heb nog een andere mix waar ik eerder niet zo tevreden over was, maar die (achteraf) wat strakker (meer "punch" heeft) is en daardoor meer open klinkt. Ligt gemakkelijker 't gehoor merk ik nu ik zelf wat zit surfen :D
 
Leuke track

Plus:
-opbouw is lekker, breed stereobeeld

Min:
- De basslijn zit niet lekker, heeft weinig warmte en weinig punch
- Je mist wat in je hoog.
 
Leuke track

Plus:
-opbouw is lekker, breed stereobeeld

Min:
- De basslijn zit niet lekker, heeft weinig warmte en weinig punch
- Je mist wat in je hoog.

Bedankt voor de opmerkingen. Ik ga daar nog wat aan doen, want het arrangement is imho toch te lang, en dan pak ik die dingen ook mee, bij het maken van een nieuwe mix. :)
 
Back
Top