A.L.S. - Troubles

Ruistuin

ruisvanger
Lid sinds
20 februari 2004
Berichten
675
Locatie
Eindhoven
Dit wordt de eerste keer dat ik hier post onder dit alias. Het is een project waaraan ik al langere tijd aan het sleutelen ben, met als basis twee circuitbent samplers, en een hoop effecten.
Feel free to comment...

 
Niet echt mijn ding, er gebeurt een beetje weinig voor mijn gevoel. Maar je durft in ieder geval wat in te sturen, dat kan ik niet zeggen! ;-)
 
Hee, bedankt voor je reactie. Ik zal misschien nog even erbij vertellen dat ik me vooral richt op de minimale muziek, en dat is hier dus ook het geval. Ik probeerde dit nummer erg open en leeg te houden omdat je met circuitbending al gauw een overdaad aan geluid teweeg brengt. Op de manier waarop ik nu werk pas ik de bends ook maar minimaal toe, en ben ik meer met de compositie van de loops bezig.

Verder zijn reacties altijd welkom...
 
Hou hier wel van.
lekker bliepen.

Alleen de panning kan beter naar mijn smaak.
 
Idd, Lekker Bliepen!
Er mocht van mij toch iets van ritmesektie in, mrja, ik ben ook een drummer met wat synths;)
Tof, ik hou van circuit benden! Ben nu bezig met een speelgoedpiano te circuit bende, echt vet!
 
dit is der meer 1 die ik ff snel tussen de andere platen heen gooi met draaien ofzo. Nietemin zou die dan super goed klinken *D
 
Dank voor de reacties, als jullie willen zien waarmee het gemaakt is (inc. nieuw muziekske) check dit filmpje dan even. Het muziekje is niet hetzelfde uit de contest, maar dat is moeilijk opnieuw te fabriceren. Het blijft tenslotte live 8~

Net als bijvoorbeeld klip | pnak ben ik ook nog meer benieuwd naar de inzendingen in deze contest, en ook naar wat jullie doen op bliepjes gebied.
 
te abstract voor mijn luisterend gehoor, maar toch wel grappig
 
Voor mij een van de betere tracks die ik gehoord heb! Kan er niets aan doen, hier hou ik dus van :okdan:
 
Back
Top