X

Sona - Realize

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Sona - Realize

Wat krijg je als je een blues-drummer,een klassiek opgeleid pianist,
    een rocker en een voormalig Club Dj bij elkaar zet om muziek temaken.
    De stijl ligt niet eens ergens in 't midden.
    Kenmerkend is de Close-harmony zang en de acoustische sound.
    Wijn zijn SonA..
    Bijgevoegde bestanden

Klinkt erg 70's al met al, ligt prettig in het gehoor. Maar niet echt mijn kopje thee verder...
    https://soundcloud.com/geoffrey_t/maxxstasy

Comment

ahhh! mooie harmonietjes, lekkere stemmen. Super songwriting ook. Soms vind ik het iets teveel tekst op te weinig plek, maar dat is maar af en toe. Gaat met stip op de nominatielijst, echt een aangename verrassing, achterop pagina 4!
      Muziek|www.chromelegs.nl|Spul|RhodesMk2|CP70B|Nord Electro|KStation|Hohner Melodica

Comment

Lekker om naar te luisteren, mooi gezongen en goed opgenomen wat dat betreft. Ik vind de mix wat dof klinken, mag helderder, geef de zang iets meer 'presence'.
        Gearlist: o.a. Fender Rhodes / Nord Stage 3 88 / Access Virus Ti2 / Nord Electro 5D / JV2080 / Korg Triton Le / Soundcraft Ghost Le 24 / TC / Lexicon / Drawmer / dbx / SSL / Antelope Orion 32 / RME / Cakewalk Sonar X3 and more.

Comment

achja vergeten...STEM! good luck!
          Muziek|www.chromelegs.nl|Spul|RhodesMk2|CP70B|Nord Electro|KStation|Hohner Melodica

Comment

Super relaxte sound, eindelijk weer eens muziek waar over nagedacht is! Ligt lekker in het gehoor, HIT-materiaal!

Comment

Muziek ligt fijn in het gehoor, fijne mix met wat weinig presence helaas van de stemmen.

1 belangrijke opmerking: werk aan je lyrics, dit is echt niet goed.

Comment

Working...
              X