X

Movements 17 - OriŽntal Phase 2 van Movements (Music For Animation)

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Movements 17 - OriŽntal Phase 2 van Movements (Music For Animation)

Dit is mijn inzending voor de Synthforum Contest 2008, titel Movements 17 - OriŽntal Phase 2 van de cd Movements - Music for Animation.
    Bijgevoegde bestanden
    W.A.H.-Studio:
    HARDWARE: Arturia Laboratory / Casio SA46 / Korg Microkorg - X5D / M-Audio Keystation Mini32 / Reloop Tape / Renkforce MX26USB / Roland MC303 / Yamaha HE8 - PSS360 - PSS401 - PSS480M - YS100
    SOFTWARE: JX8E / MonoFury / Nabla / PB3100 - 3200 - 3300 / PB VST Synths / Magix Studio 2016 - VST Synths / Moog Model E / Rave Synthesizer

www.phochos.bandcamp.com www.phochos2.bandcamp.com
    www.orionrecords.vpweb.nl

Wat is dan je artiestennaam bij deze track?

Movement 17 of juist OriŽntal Phase 2??
    FUNK INSURANCE

www.soundcloud.com/shortwave

Variety is the spice of life .....

Comment

Originally posted by shortwave View Post
      Wat is dan je artiestennaam bij deze track?

Movement 17 of juist OriŽntal Phase 2??

Mijn artiestennaam is nog altijd Phochos, dacht dat dat nu wel ongeveer bekend was bij mij!!!!

Phochos

P.S. Geachte heren moderators, excuses voor het niet plaatsen van mijn artiestennaam.
      W.A.H.-Studio:
      HARDWARE: Arturia Laboratory / Casio SA46 / Korg Microkorg - X5D / M-Audio Keystation Mini32 / Reloop Tape / Renkforce MX26USB / Roland MC303 / Yamaha HE8 - PSS360 - PSS401 - PSS480M - YS100
      SOFTWARE: JX8E / MonoFury / Nabla / PB3100 - 3200 - 3300 / PB VST Synths / Magix Studio 2016 - VST Synths / Moog Model E / Rave Synthesizer

Comment

Originally posted by phochos View Post
        Mijn artiestennaam is nog altijd Phochos, dacht dat dat nu wel ongeveer bekend was bij mij!!!!
        Nou, het kon toch ook Mr. Wakku geworden zijn?

En excuses aanvaard, hahahaha...
        FUNK INSURANCE

www.soundcloud.com/shortwave

Variety is the spice of life .....

Comment

Originally posted by shortwave View Post
          Nou, het kon toch ook Mr. Wakku geworden zijn?

En excuses aanvaard, hahahaha...
          Dus jij gebruikt voortaan als artiestennaam "mopperaar", hahahahah
          W.A.H.-Studio:

Comment

Niet helemaal mijn kopje thee qua stijl, maar wel goed geproduceerd!
            https://soundcloud.com/geoffrey_t/maxxstasy

Comment

zeker goed gedaan.
              de beste vd 5 die ik nu gehoord heb...
              http://soundcloud.com/lorivo

The underground: Detroit, Electro and Minimal BEATPORT RELEASE OUT NOW:
              http://www.beatport.com/release/the-...minimal/875806

Comment

geweldig stukje muziek
                its easy to be cool, but awsome takes practice

Comment

dees doet mij echt denken aan zo'n track van kula world, een leuk spelletje met een strandbal met vťťl te goeie muziek in van twice a man 'exotische techno"
                  The realm of dreams floats on our thoughts
                  ================================
                  Cosmic Dreamer Website
                  Fire|E.P.: een 'best off' van mijn up-tempo style tracks op iTunes!
                  Earth|E.P.: een 'best off' van mijn trager werk op iTunes!
                  Water|E.P.: Een collectie met eigen favoriete composities in opgepoetste versies op iTunes!

Comment

Apart! Beetje film/docu achtig
                    Gearlist: o.a. Fender Rhodes / Nord Stage 3 88 / Access Virus Ti2 / Nord Electro 5D / JV2080 / Korg Triton Le / Soundcraft Ghost Le 24 / TC / Lexicon / Drawmer / dbx / SSL / Antelope Orion 32 / RME / Cakewalk Sonar X3 and more.

Comment

knap gedaan. kan zo onder een level van de Turok reeks games.

Comment

Wat heb je allemaal gebruikt in deze track? Ik vind het goed klinken.

Comment

Originally posted by Hazes View Post
                          Wat heb je allemaal gebruikt in deze track? Ik vind het goed klinken.
                          Het pakket Magix Studio 2007XXL heb ik als basis gebruikt, daarnaast zijn enkele synths (zowel soft als hardware) gebruikt.
                          W.A.H.-Studio:

Comment

klinkt wel OK hoor lekker beats
                            Laatst gewijzigd door Bass , 24 januari 2009, 13:31.

Comment

Working...
                            X