Kitty Got Sued - Temptation

Stem! Naar mijn mening de beste track ex aequo met Breach.... Super professioneel, funky, catchy,... ik wil een meet-and-greet ;)
 
vote

vote

heey jellie/katja, you got my vote! nog steeds goed bezig!

groetjes
 
Klinkt goed, strak geproduceerd. Kan me voorstellen dat het een hoop mensen goed raakt, mij helaas niet, ondanks de goeie productie.
 
Yups, erg lekker dit :)
 
nooit gedacht dat ik dit leuk vond, ik heb namelijk een vreselijke hekel aan digitale klankopwekking, echt ik haat 't. maar toch kan ik dit waarderen, 't klinkt echt leuk... en wat nu? nu ga ik dus op een digitale track stemmen he, dat had ik zelf echt niet kunnen bedenken. mijn complimenten.
 
Knappe track. Goede synthpartijen, goede opbouw. Helaas had de vrouwenstem een tikkeltje beter afgemixt mogen. De-essertje en wat meer warmte door reverb had gemogen.
 
dank je wel allemaal!!! Dankzij jullie wordt het toch nog een spannende eindstrijd! Hoop ik :)

En idd, ik had de vocals beter moeten produceren. Had beter ge eq'd moeten worden, ietsje meer galm, en zachter in de mix. valt er nu net een beetje buiten denk ik.

Ach ja, van fouten kan je leren.. En dat zal ik zeker doen! Binnenkort worden alle Kitty Got Sued tracks opnieuw geproduceerd. Met basgitaar en gewone gitaar erbij, en een aantal synthpartijen zullen gespeeld worden door mijn morgen op te halen Prophet 08! Deze jongen gaat echt wat toe voegen, het klinkt nu allemaal net iets te VA.

Ik vind de contest nu iig echt spannend :)
 
Greasy bass inderdaad (hoezo soft kan niet vet zijn??). Toppie track! :okdan:
 
Back
Top