Kitty Got Sued - Temptation

Leuke track! Het enige wat ik erop kan aanmerken is dat het refreintje niet zo leuk is als de rest van het nummer. Verder lekkere synthpop hoor!
 
echt super, synthpartij is lekker en de zang is goed opgenomen. deze gaat mn ipod op als het mag...
 
Leeeeeeuuuuuuuuuk!
De zang mocht van mij wat rouwer (vocoder, Distortion, ...)
Mrja, disco = tof!
 
dank u dank u!

Een vocoder of distortion is idd mogelijk, maar past bij de vrouwenstem niet helemaal bij onze muziek, de vrouw moet vooral lief blijven klinken, dat heeft ook zn charme :)

dat is natuurlijk imho :D

ter info nog even.. voor de geïntereseerden...de gearlist :D

Harde waren

Macbook C2D 2Ghz
Presonus Firebox
Presonus Eureka
SE Electronics SA2200 (inclusief SE electronics Reflection Filter)

Zachte waren

Logic Pro 8
Prophet V (bas)
Minomonsta
Fabfilter Twin
Vintagewarmer
Drums uit Modernbeats Vintage Machinez 1

Afluistering waren:

Bluesky Mediadesk

Vlees waren.

Ik : muziek, Katja van Keeken : Lyrics & Zang
 
Laatst gewijzigd:
hehe..ja.. basloopje komt idd nogal bekend voor.. kreeg ik pas door toen ik hem af had..toen dacht it..F&^% it.. hehe

Is geen plagiaat op deze manier, is een heeeel ander liedje voor de rest.

Trek het je niet aan. Telkens ik een nummertje laat horen aan iemand zegt die persoon dat het lijkt op dit of dat liedje (waar ik dan overigens nog nooit van gehoord heb). Het is moeilijk om nog echt uniek uit de hoek te komen denk ik.

Vind het een erg leuk nummer. Heb het intussen al enkele keren beluisterd en het blijft me wel boeien!! Petje af
 
dat is altijd zo met hitgevoelige muziek, het zijn allemaal clones op een of ander manier, kwa melodie, (die doet dan aan iets anders denken) kwa ritme (klanken die het goed doen worden hergebruikt). Als je nu bv een nummer maakt met side chaining denkt iedereen 'ah, eric pryds. enz, enz,

btw dit klinkt wel catchy he :)
 
Ja!

Ja!

Lekkerrrrrrrrr, hou van die vieze Dazzz Band shit! Hij had nog viezer gemogen maar dat is persoonlijk.

Ik mis het glas water in heet frietvet effect (de X factor isser wel :) )
 
Klinkt echt lekker!
Heb exact dezelfde hardware, behalve de Eureka.
Mag nog flink bezig om dit niveau te halen.

Nice!
 
Back
Top