Waldorf teaser

Dat plaatje staat er nog niet zo lang. Ik ben benieuwd wat er op de rol staat daar 8~

Maar zolang er nog net zo weinig over bekend is als over de mpc 3500 is er nog niet zoveel te speculeren denk...
 
volgens mij is het de omgebouwde Q van Roel.
 
Origineel geplaatst door MuziekFriek
Lijkt wel een beetje op de Wave (in de verre verte)...

ja doet het mij ook aan denken

soort korg oasis verhaal. na 12 jaar als nog het prototype uitbrengen
 
Hey Roel! Ze hebben je plaatje gejat! :duivels:
 
Zul je zien, zitten we ons helemaal op te winden, en dan wordt het... Software :(
 
Origineel geplaatst door J@ker
t adres van t plaatje maakt t dan helemaal spannend:

www.waldorfmusic.de/ assets/ images/ products/wavescape/ waldorf_webclaimer_2.jpg

Ik denk dat ie Wavescape gaat heten, kijk maar naar de url van het plaatje van de Q+ en die van de teaser:
http://www.waldorfmusic.de/ assets/ images/ products/ q_plus/ q_plus_350px.jpg

edit: en toen besefte ik pas dat jij dat ook bedoelde :stupid
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door C738
Via wat creatief surfen op de waldorf site heb ik gevonden dat de nieuwe bak de waldorf Nomad gaat heten

-C-


héhéhé, das wel heel creatief surfen :biertje: nice car btw
 
Er lijkt een groot, vierkant vlak op het bedieningspaneel te zitten. Net als op de Moog Voyager zeg maar....of zou het dit keer een display zijn?

Spannend!
 
:frons: Of gewoon de Wave VSTi .....
 
Origineel geplaatst door quifster
volgens mij is het de omgebouwde Q van Roel.

Hahah inderdaad...

Roel, je had patent moeten aanvragen jonge!
 
Waldorf Wave2 zou wel vet zijn iig.
 
Heb vanochtend Waldorf alvast succes gewenst met de come-back en o.m. gevraagd of het nieuwe product hard- of software is. Net een korte reactie gekregen van Joachim Flor, met zoals eigenlijk wel te verwachten was :engel: , geen verdere productinfo, alleen een 'See us in Frankfurt.' En de Messe is in maart '07 geloof ik?
 
Origineel geplaatst door C738
Via wat creatief surfen op de waldorf site heb ik gevonden dat de nieuwe bak de waldorf Nomad gaat heten

-C-

Da's dan zeker in samenwerking met die bonkige leernichten uit Limburg.. Zal wel sinister klinken dan....
8)
 
wat een vette bak zeg die nomad
kolere

heeft wel wat weg van de nieuwe mini alleen dan veel vetter



je zou nog steeds denken dat ik t over synths had :-P
 
Back
Top