Phoscyon - Tb-303 Vsti

phoscyon.jpg


PHOSCYON is virtual instrument (VSTi) emulating sound of well known synthesizer. It has many features expanding capabilities of the original synth.
Its very characteristic sound is in many cases indispensable and even more advanced synthesizers like famous Moog's synths can't sound like that.



We've maked this synthesizer mostly for musicians creating modern electronic music and music derived from techno like: acid, house, drum'n'base, or ambient.

http://www.d16.pl/
 
Klank is goed.De interface vind ik niet zo fantastisch (zwak uitgedrukt). ;)
 
Jego charakterystyczne brzmienie jest w wielu przypadkach niezastapione i nawet slynne syntezatory Roberta Moog'a nie sa w stanie go oddac, pomimo szerszych mozliwosci.

Roberta Moog'a? De zus van Bob ofzo?:confused: ;)
 
hartstikke leuk.....maar hoe kom je aan zo'n ding ? wat kost ie ? enz...
 
Het ziet er in ieder geval een stuk cooler uit dan Rebirth! En hij gaat ook stukken verder.

Jammer dat ik geen pools spreek... had inderdaad wel even een demotje willen proberen.
 
Gemodde 303

Gemodde 303

Foto ziet er realistisch uit (net echt),of mischien photoshop ?
 
Alweer een 303-emulatie?
Die van Audiorealisme zou toch al de beste zijn?
Kai Tracid beweert zelf deze te gebruiken!



Maak eens wat nieuws beste sofwarebouwers, of emuleer iets wat nog niet met succes geëmuleert is! :eureka:
 
Die is i.d.d. ook heel fijn..gebruik hem zelf ook..mijn syntecno teebee gebruik ik niet meer voor het 303 achtige werk nu! Ben benieuwd naar de sound van de poolse creatie..

Ik wil zo'n pluginn van een 909 en een 808 zoals deze van de poolse rakkers.
Zou erg lekker op m'n schermpies thuis passen :)
 
Origineel geplaatst door MIDIoot
Alweer een 303-emulatie?
Die van Audiorealisme zou toch al de beste zijn?
Kai Tracid beweert zelf deze te gebruiken!

Maak eens wat nieuws beste sofwarebouwers, of emuleer iets wat nog niet met succes geëmuleert is! :eureka:
Inderdaad. Die klorere tb303 is nu toch zo onderhand wel eens vaak genoeg ge-emuleerd? Terwijl het gros van de muzikanten de typische 303-sound ook nog eens zwaar uitgekauwd vindt...
 
Origineel geplaatst door xpanded stereo
Een virus vsti of een alesis vsti ofzo..die bakken kunnen toch ook makkelijk gevstied worre!!

Virus is al een plugin voor protools (?) voor. Meeste fabrikanten hebben er niet echt baat bij om hun hardware ook als vsti te leveren. Verder denk ik dat de extreme synths (zoals een andromeda) niet zo makkelijk als vsti te bouwen zijn (32 oscilatoren) ...
 
Origineel geplaatst door sten
Virus is al een plugin voor protools (?) voor. Meeste fabrikanten hebben er niet echt baat bij om hun hardware ook als vsti te leveren. Verder denk ik dat de extreme synths (zoals een andromeda) niet zo makkelijk als vsti te bouwen zijn (32 oscilatoren) ...
32 osc's is niet zo extreem voor een vsti, maar probeer dat analoge circuit van de andromeda maar eens in een vsti te krijgen...;)
 
Audio demos op hun site zijn VET
om het nog maar ff zacht uit te drukken :D
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Audio demos op hun site zijn VET
om het nog maar ff zacht uit te drukken :D

Vindt je?? Ik vindt het typisch voorbeelden van hoe je een 303 niet moet gebruiken.
En ze laten niet het orginele geluid horen. Of er zit mega distorion over of reverb, etc.
Ja zo hoor je natuurlijk niet of de emulatie echt zo goed is.
 
Sander:
Vindt je?? Ik vindt het typisch voorbeelden van hoe je een 303 niet moet gebruiken.
En ze laten niet het orginele geluid horen. Of er zit mega distorion over of reverb, etc.
Ja zo hoor je natuurlijk niet of de emulatie echt zo goed is.


Hoezo dan??
Hoe MOET ik dan een tb303 gebruiken?
 
Back
Top