M-audio Ozonic

Kus nu m'n frak. Ik wou de Ozone bestellen een van de komende dagen, maar dacht: toch nog snel even checken of er geen spoor is van een opvolger, die ik eerder soon dan later verwachtte... Nou dit is em dan: de Ozonic. Dit wordt em voor mij. ik hoop dat hij al bestelbaar is. Check de m-audio site. die mannen zetten er wel vaart achter, er komt bijna elke week ik nieuws bij:P
 

Attachments

  • ozonic_large.jpg
    ozonic_large.jpg
    19,4 KB · Bekeken: 94
Audio

4 x 4 analog I/O with
• mic input with phantom power (XLR)
• instrument input (1/4” TS)
• stereo line inputs (1/4” TS)
• 2 pairs of outputs (1/4” TRS and TS) with volume sliders

headphone level knob with stream select/merge control

direct hardware monitoring with level control

flexible software routing of any input pair to any output pair

dual concentric gain control knob with signal/clip indicators

powered via FireWire bus or 12V DC adapter

MIDI

37-note, full-size, velocity-sensitive, synth-action keyboard with assignable aftertouch

1 x 1 MIDI I/O

40 assignable MIDI controllers including:
• joystick
• 8 MIDI controller knobs
• 9 MIDI controller sliders with drawbar mode
• 9 MIDI buttons
• pitch and mod wheels
• aftertouch
• sustain pedal input
• expression pedal input
• 20 non-volatile memories

5 transport control buttons

+/- octave and +/- transpose buttons

all MIDI controllers fully programmable to MIDI controller number and unique MIDI channel

controller mute function mutes controller output to avoid parameter jumps

SysEx memory dump; compatible with Enigma editor/librarian software (included) for managing and storing unlimited setups

MIDI controller assignments:
• MIDI controller number
• RPN/NRPN
• pitch bend
• GM/GM2/XG SysEx messages

MIDI button assignments:
• note on; note off; note on/off toggle
• MIDI CC on/off toggle
• program, bank LSB, bank MSB presets
• MIDI Machine Control functions
• GM/GM2/XG SysEx messages
 
en een schitterend aantal octaven for my needs, want 'twijfelde' tussen portable zijn met twee octaven, of 'meer speelruimte' hebben, maar 'minder portable' zijn, met wat meer octaven. dit zit er leuk tussenin. meer i/O's, meer toewijsbare buttons, knobs en sliders.... en eindelijk midi in! excellent:) alsof het voor mij op maat gemaakt is:luv:
 
Een hele nette bak. Eigenlijk alles wat je nodig hebt en ook nog eens vuurdraad.
M-audio heeft het goed begrepen.
 
Misschien een gekke vraag, maar waarvoor gebruikt dit beestje de audio ins&outs, zitten er effecten in of een synth of zo?
een beetje op dezelfe manier als die novation remote audio, of hoe moet ik dit zien?
 
Origineel geplaatst door UndErdOg
Misschien een gekke vraag, maar waarvoor gebruikt dit beestje de audio ins&outs, zitten er effecten in of een synth of zo?
een beetje op dezelfe manier als die novation remote audio, of hoe moet ik dit zien?

je kan dit zien als midi controller en geluidskaart in 1
 
moet je dan een geluidst kaart hebben met "firesnoer" of werkt dat met een los firewireconnectie en hoewerkt dit :o:
 
richtprijs? 8D
 
'GM/GM2/XG SysEx messages ' Ja en hier stoor ik me dus aan. Waarom kunnen die M-audio dingen niet gewoon sysex doorsturen ? Wat heeft GM etc daar nu meer te maken ? Heb al aan M-audio gevraagd of ze nu wel of niet custom sysex boodschappen kunnen doorsturen, heb er echter geeen antwoord op gekregen...
 
kreeg net reactie van m-audio
nog een maand of langer wachten tot hij er is! oeioei, jognens toch, dat wordt weer op de tanden bijten;{
nieuwe tas komt er volgend jaar aan
 
Back
Top