Vector Synth

Additive synth gebaseerd rond de Vector Orbiter https://sonicstate.com/news/2020/11/09/vector-synthesizer-upgraded/
vector_top.png
 
Tof idee, niet zo'n toffe demo.
 
Jammer dat die prijzig is,ik denk dat er 200e bij is gekletst.

Oorspronkelijke prijs was net onder 700e dacht ik
 
Waar ik geen goede voorstelling van heb is hoe typerend een additive synth klinkt? Meer in de zin van een ‘dedicated additive synth’ zeg maar de Kawai K5000 met goed klinkende formant filters en zonder pcm samples. Zou het zich dan onderscheiden tov m’n huidige klank palette?
 
^,ja die ontbreekt,zeker voor de nieuwe prijs! :/

PS: enorm gat in de markt is een Midi joystick controller bakje,is er naar mijn weten niet,die dat maakt verkoopt er massa's..
 
Klinkt allemaal niet zo spannend en dit is met effecten. Gelukkig heb je van de in totaal 25 draaiknoppen +- 17 knoppen om deze effecten te bedienen.


^,ja die ontbreekt,zeker voor de nieuwe prijs! :/

PS: enorm gat in de markt is een Midi joystick controller bakje,is er naar mijn weten niet,die dat maakt verkoopt er massa's..

Dit zou zo simpel kunnen zijn en weinig moeten kosten. Je zou t in eurorack zelf kunnen maken maar dat wordt wel weer prijzig...
 
^,hij oog groot op foto en is aantrekkelijk,maar na nader onderzoek kwam ik ook uit dat het een vrij klein doosje is eigenlijk (helaas).
 
Demo van 48 min, als je van het digitale karakter houdt is dit wel een synth waarmee je snel de dynamiek kan veranderen met zo'n touchscreen.

 
Ja,gave sounds (voor wat ik kan gebruiken) vanaf de mono en dual mode in deze video,..maar beperkt?

UI is geniaal
 
Back
Top