X

Korg SQ-64

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Originally posted by krautrock1958 View Post
    Het heeft vind ik wel iets zo'n rijtje van die encoders, misschieen ben ik wel zo'n oude romantische figuur.
    Denk wel dat het betere schuif en draaiwerk nog altijd in trek is hoor. Valt nogal op aan de tweedehandsprijzen van bvb de JD-800. (al kan ik het onderhoud ervan niet aanraden ​​​​​​)

Comment

Met squarp pyramid werkt assign aan encoders wel fijn
      afhankelijk van extra info overweeg ik deze wel voor erbij

Comment

Comment

Fijne review van Loopop weer. Weet niet of ik deze nodig ga hebben.. Misschien toch een goed excuus verzinnen, apparaat ziet er namelijk wel strak uit..

Comment

inderdaad super goed filmpje van Loopop, na het zien daarvan waren zowat alle vragen dat ik had beantwoord, en zag ik ook wat extras die mooi meegenomen waren
            ik ben waarschijnlijk 1 van de eerste die hem besteld heeft bij music store gisteren, had zelfs nog geen prentje of info op de site, gewoon de naam, prijs en delivery date.. Dus, ik laat weten hoe het gaat, ergens eind januari

ik ben trouwens niet van plan om hem met modular te gebruiken op dit moment, gewoon puur Midi. Is voor mijn "jam setup" om in combinatie met een keystep te gebruiken (nu doe ik hetzelfde, met een MMT8 om de keystep op te nemen). Nu gewoon hopen dat ik "toekom" met 3 poly channels, ben wel wat meer gewoon

Comment

Mijn interesse was even gewekt, maar heb eerder besloten de zaquencers eens van onder t stof te halen.
              Stop fooling around - Your audience is waiting.

Comment

ik ben ook aan"'t kijken hoe ie vergelijkt met de ZAQ (dat ie geen CV/GATE/MOD outs + 8 drum outs heeft is nogal obvious)

ik vind ook de DRUM implementatie op de ZAQ nogal beperkend : als je voor 1 step (in een drumkanaal) bv. de velocity wijzigt, wijzigt dat voor alle andere (DRUM) instrumenten voor die step

de 2 (MIDI) MOD tracks per track zijn dan wel een plus

Comment

Heel vet! ik ga hem zeker proberen! Enig nadeel voor mij is dat ik mn octatrack al als basis sequencer gebruik, nu blijft de octatrack toch altijd meerwaarde houden maar of ik deze alleen als sampler zou willen blijven houden?

Enige wat ik me nog afvraag over de Korg SQ-64 is of alle 16 'drum' parts ook apart te routen zijn naar verschillende devices, zelfs als dit niet op de Korg zelf kan kan ik via midi-filtering doen maar zou handig zijn als dit direct te regelen valt.
                  /enter/control/command/
                  http://soundcloud.com/neutrodyne

Comment

Working...
                  X