Novation Aphex Twin 20-10-2020

Attachments

  • Ki37w9sqBdmuzebfMy8jff-970-80.jpg
    Ki37w9sqBdmuzebfMy8jff-970-80.jpg
    210,2 KB · Bekeken: 662
Last edited by a moderator:
Ik heb van horen zeggen dat het iets minder spannend is dan ze ons willen laten geloven.

We gaan het zien :)
 
Een stuiterbal met aan de ene kant een Aphex en aan de andere kant het Novation logo?
 
Ik heb van horen zeggen dat het iets minder spannend is dan ze ons willen laten geloven.

We gaan het zien :)

Als het een nieuwe Bassstation is dan vind ik het best spannend. De BS2 is nog altijd een top synth met een zacht prijskaartje. Novation stelt niet vaak teleur. :)
 
Beetje vreemd dat de 'teaser' gepost wordt door iemand met 9 volgers en niet door afx / novation zelf.
Het is wel zo dat er voor het eind v/d maand 'iets' gepresenteerd wordt en in het volgend jaar nog wat meer (volgens Chris Callcut op synthfest uk ).
 
Geinig. Misschien een Novation Little Peak oid? Waarom zouden ze in een x-station investeren is al lang EOL!
Edit: Filmpje bekeken, dat lijkt te hinten naar een Bass-station 2, dus OS update 'v2' van Aphex Twin lijkt me meer voor de hand liggend.
 
Laatst gewijzigd:
Ja, aan het clipje te zien is het de layout van de Bass station.
Ben wel benieuwd wat er nu dan extra bij gaat komen.
Mooi dat ze toch steeds weer aandacht geven aan een synth die al lang op de markt is.
 
Back
Top