nieuwe tascam firewire audio/midi/control surface

nieuw van Tascam deze minder uitgebreide versie van de FW 1884 audio/midi interface slash control surface.

Persoonlijk vind ik deze nieuwe "lichtere" versie een stuk aantrekkelijker, vooral de prijs die onder de 1000 dollar komt te liggen dus tussen 850 en 1000 euro, jammie!

synthforum_tascam_fw1082.jpg


http://www.sonicstate.com/news/shownews.cfm?newsid=1758
 
Last edited by a moderator:
Ziet er zeker mooi uit die Tascam! Simpel en zakelijk met meer dan voldoende ruimte voor de knoppen; zo zie ik apparatuur graag. Niet dat ik van die dikke vingers heb, maar die kleine rotknoppies doen altijd zo speelgoedachtig aan...
 
Origineel geplaatst door Hooihuis
Ziet er zeker mooi uit die Tascam! Simpel en zakelijk met meer dan voldoende ruimte voor de knoppen; zo zie ik apparatuur graag. Niet dat ik van die dikke vingers heb, maar die kleine rotknoppies doen altijd zo speelgoedachtig aan...

jammer dat er geen LCD strip opzit
 
vanmorgen stonden er nog 4 replies, is er eentje verdwenen in de bermuda synth driehoek??
 
Mijn eerder geplaatse opmerking 'dat mijn speeltje lekker meer faders heeft' met bijbehorende foto van een SI-24 is verwijderd.
Ik meende dat deze opmerking liet zien hoe ik over de Tascam denk, zonder dat er persé negatieve woorden aan te pas hoefden te komen, en ook heb ik géén bericht gehad van een moderator met uitleg over het hoe en waarom.
Maar ik neem aan dat het 'not done' was...
 
Back
Top