Pin Electronics Miasma

De makers van de Portabella Synthi-kloon komen met de Miasma, een synthesizer met een touchscreen pin-matrix:

Discrete Analogue Modular Synthesiser with 10x10 Touch Pin Matrix & dig. Modules

FEATURES:
1x OSC
1x FILTER
1X ENVELOPE GENERATOR
2x LFO
PIN TOUCH SCREEN PIN MATRIX
CV/GATE INTERFACE
EXT. INPUT
SKB 3I-1209 CASE

Korte video:
https://www.youtube.com/watch?v=mIj4...ature=emb_logo



unnamed.jpg - Click image for larger version  Name:	unnamed.jpg Views:	0 Size:	75,3 KB ID:	3783754
 
hmm, ik weet niet of ik hier enthousiast van word. 1 Oscillator is best beperkt en ik denk dat de LFO's dan via het schermpje ingesteld moeten worden. Kwalitatief zal het best in orde zijn, maar ik vrees dat de prijsstelling ook wel fors zal zijn (aanname).

Ik zag trouwens dat Sandro bij de laatste mailing aangaf dat hij de "final" batch van 5 Portabella's gaat bouwen. Zou hij daar dan mee stoppen en alleen Miasma bouwen?
 
Ik zou wel interesse hebben in een goedkopere variant van de Portabella met zo'n touchscreen matrix. Die Ghielmetti matrix zijn megaduur en arbeidsintensief om in een synth in te bouwen (met al die losse draden), dus mogelijk levert dit wat besparing op. Vermoedelijk is dit dus ook meer een soort prototype daarvoor (denk ik).
 
Back
Top