32 step Sequencer voor Creamware Scope

StepSequencer-SCOPE-sm.jpg



Check it out:)
 
Dat is erg mooi VL1! Maar waarom nu weer voor een specifiek platform hè =(

offtopic: ik was zo blij met m'n Seq-303 van Techno Toys toendertijd, maar toen ik XP op m'n pc zette deed-ie het niet meer.. (of ik doe iets niet goed)
 
Origineel geplaatst door Sander02

offtopic: ik was zo blij met m'n Seq-303 van Techno Toys toendertijd, maar toen ik XP op m'n pc zette deed-ie het niet meer.. (of ik doe iets niet goed)

Heb je het al eens met de compatibiliteit modus geprobeerd? NM editor voor de clasic krijg je op die manier ook aan de praat.
 
Origineel geplaatst door Sander02
Dat is erg mooi VL1! Maar waarom nu weer voor een specifiek platform hè =(

offtopic: ik was zo blij met m'n Seq-303 van Techno Toys toendertijd, maar toen ik XP op m'n pc zette deed-ie het niet meer.. (of ik doe iets niet goed)

Klopt, dat probleem had ik ook. Had, want ik heb de strijd opgegeven en een MAQ gekocht... :D
Maar goed, alles geprobeerd - compatiblity modes, dll geknutsel, verschillende versies van 't programma.
Alles zonder succes. Tot op 'n dag ik er perongeluk op klikte, en het werkte! :confused:
Helaas, dat was dus ééns en nooit meer. Nou jaaaah :stupid
 
mowah, Creamware heeft de lekkerste midilearnfunktie die ik ken, controllertje eraan en voila...
Overigens een tip voor bovenstaande andere programma's: koop voor de kat z'n kont een Pentium1,2 of 3 installeer je oude windows 98 erop, midikabeltje en klaar is Kees?
 
Origineel geplaatst door Vl1
Overigens een tip voor bovenstaande andere programma's: koop voor de kat z'n kont een Pentium1,2 of 3 installeer je oude windows 98 erop, midikabeltje en klaar is Kees?


???

Kun je beter een Atari ST met Cubase op de kop tikken, heb je geen Windows problemen en het loopt een stuk strakker
 
Jaaaah, een Atari ST, daar zullen Seq-303 en ArpX2 lekker op lopen joh! :confused:
 
Origineel geplaatst door 6 trak
hoezo? ...atari is wel de godfather van alle seq prg nutuulk...

Dus? Daarom zal een specifiek genoemde Windows-based virtueel-analoge sequencer er wel goed op draaien?
Onzin natuurlijk. Als er een goed Atari alternatief is voor zoiets als Seq-303 is, had ik het tot voorkort graag geweten.
Maar ik heb 'r nooit één gevonden. En geloof me, ik heb gezocht... :D

Trouwens, als 'n ST de godfather van de seq software mocht wezen, wat is dan Roland's MRC software?
De Atari ST is daarmee vergeleken maar een broekie!
 
Niks ten kwade van plugins voor Creamware's scope platform, maar ik denk dat Era van Sonic Bytes een heel stuk krachtiger is. Dit is een VST-plugin met verschrikkelijk veel mogelijkheden. Niet de meest doorzichtige software in het gebruik, vooral in het begin niet, maar het kan veel en is uiteindelijk heel flexibel. Era kost overigens 69 euro.
 

Attachments

  • era.jpg
    era.jpg
    71,6 KB · Bekeken: 68
Back
Top