X

Arturia Keystep 37

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Originally posted by barend View Post

als je een sequence op de keystep wil maken is het toch wel erg handig als er een metronoom op zit.
    En dat is toch ook niet zo heel moeilijk om toe te voegen, zou je denken. Maar Arturia leest kennelijk hier mee wat jouw wensen zijn, dus dat komt misschien bij een volgende firmware-update.

Originally posted by Pojo_del_Klojo View Post
    Kan de Pro alles wat de keystep 37 kan? Vooral dat gedoel met akkoorden?
    Goede vraag, wat ik heb gezien tot nu toe geeft geen precies antwoord.

Comment

als je een sequence op de keystep wil maken is het toch wel erg handig als er een metronoom op zit. Anders moet je hem weer midi syncen aan een computer of synth, geen idee hoe je het anders strak wil krijgen?

De Microfreak heeft ook geen metronoom en ik vind dat erg onpraktisch.
      Loopop stipte dit ook aan. Volgens mij liet hij zijn oplossing ervoor zien. Staat me bij tenminste....
      ja euhhhh.....Ik doe ook maar wat.

Comment

Originally posted by Disharmonic View Post

En dat is toch ook niet zo heel moeilijk om toe te voegen, zou je denken. Maar Arturia leest kennelijk hier mee wat jouw wensen zijn, dus dat komt misschien bij een volgende firmware-update.

.
        haha, ja, dat is waar ook. Even kijken wat ik nog meer te wensen heb!
        Op de Pro zit trouwens wel weer een metronoom...maar die is dan ook Pro, amateurs hoeven geen metronoom...

http://strinoz.wixsite.com/barendtromp
        https://soundcloud.com/bodde/sets/barend-tromp

Comment

amateurs hoeven geen metronoom...
          Zo is dat, die weten toch geen maat te houden.

Comment

als je een sequence op de keystep wil maken is het toch wel erg handig als er een metronoom op zit. Anders moet je hem weer midi syncen aan een computer of synth, geen idee hoe je het anders strak wil krijgen?

De Microfreak heeft ook geen metronoom en ik vind dat erg onpraktisch.
            Ik ga er eigenlijk vanuit dat dit ding altijd aan een extern sequencer ding of programma hangt. Kan mij niet voorstellen dat iemand dit standalone wil gebruiken maar blijkbaar zie ik dat verkeerd. Dat die microfreak geen metronoom heeft vind ik wel gek.

Comment

Working...
            X