Nuendo 3

Steinberg heeft nuendo 3 aangekondigd:

Nuendo 3 is another huge step in the development of Steinberg's professional media production system. With an extensive set of new features for audio post production including AAF support, a new set of media management tools, Pinnacle X-Send integration and Warp to Picture functionality, plus many new features for top-level recording studios and surround producers. Nuendo 3 is one of the most powerful tools for any kind of media production available anywhere.

Prices* and availability Nuendo 3.0 Full Version SRP $1999.00 Nuendo 3.0 Update from Nuendo 1.x SRP $699.00 Nuendo 3.0 Update from Nuendo 2.x SRP $499.00 Special Update Offer - ends 31.01.2005 Nuendo 3.0 Update from Nuendo 1.x SRP $419.00 Nuendo 3.0 Update from Nuendo 2.x SRP $299.00 Nuendo 3 will be shipping in late November 2004.

Steinberg.net
 
Nuendo nu ook al een update?
$1999 maar? een koopje! :D

Nu we het toch over Nuendo hebben, kan iemand me uitleggen wat nu precies het verschil is tussen Cubase SX?
Want het lijkt toch verrekte veel op elkaar.
Ik weet dat Nuendo meer surround mogenlijkheden heeft maar zijn er verder dan nog zo veel meer mogenlijkheden dat het de meer dan dubble prijs van Cubase verdiend?
 
De (cross)fade functionaliteit van Nuendo alleen is volgens mij z'n geld al waard... Die vond ik iig erg fijn in het half uurtje prutsen :D
 
De nieuwe Nuendo is vooral bedoeld voor de Film en TV wereld (Post Produktie). De meerprijs die je nu moet betalen is ook enkel voor functies die met" Post" te maken hebben. Op audio gebied is het net hetzelfde als SX.
 
Een plaatje voor de frontpage ... tekst is zo saai ...
 

Attachments

  • nuendo3.jpg
    nuendo3.jpg
    97,3 KB · Bekeken: 65
Ik dacht dat het verschil was dat je met cubase juist dingen maakte en met nuendo de bestaande dingen bewerkt, arrangeerd, mixed ?

Dus cubase meer productie en nuendo dus meer post-productie, zoals hierboven al werd beschreven. Dus vergelijking cubase nuendo ligt meer in elkaars verlengde met overlapping dan dat cubase compleet in nuendo zou zitten volgens mij.
 
Back
Top