Moog Subharmonicon

Die Andrew haalt er wel toffe dingen uit.
poly rythms zijn wat saai op dit dingen maar het is een leuke uitbreiding op eurorack.
De synths klinken tof en via de freq divider en seq kun je met die osc's eindeloos verschillende golfvormen maken.
Moog moet niet zo eigenwijs doen en en gewoon eurorack modules gaan uitbrengen.
een mooger fooger bbd if een goed klinkende Osc hang ik zo in mijn rackie.
 
De kleinste draaiknoppen die er op zitten, hoe gammel/stevig zijn die? Ik vermoed dat ze een beetje wobbly zijn maar miss heb ik het mis?
 
Ik vond hem wel heel vet, maar later dacht ik hmmm, 2x Neutron is nog steeds goedkoper. Die polyrhythms zijn leuk, maarja

Misschien wachten op Uli :P
 
Mylarmelodies kan dit soort dingen wel goed demo-en vind ik, die kan het GAS bij mij altijd wel goed aanwakkeren, zo ook hier, terwijl ik nooit zo gecharmeerd ben geweest van deze bakken



Inderdaad, dat had ik ook. Zo bij elkaar toch wel een bijzonder setje waar je veel plezier mee kan hebben.

[EDIT] Ik zie net dat de eerste video van Andrew Huang was. Heb de link hier weer weggehaald. :o:
 
De kleinste draaiknoppen die er op zitten, hoe gammel/stevig zijn die? Ik vermoed dat ze een beetje wobbly zijn maar miss heb ik het mis?

Ik weet niet of deze hetzelfde zijn als op DFAM op Mother 32 maar daar werk ik best veel mee en geen relevante slijtage.
 
Back
Top