Akai Mpc live 2 leaked

Zitten mensen echt te wachten op een speaker in hun mpc? Ik vind het maar uitzien alsof ze alle kritiek hoorden op de vorige en er nu zoveel mogelijk knopjes op proberen te zetten.
 
De vorige live is toch al maanden niet meer te krijgen? Het lijkt er meer op dat ze dit allemaal van tevoren bedacht hebben; inclusief kritiek op de knopjes.
 
een hoog Beat Thang van Beat Kangz gehalte hoor... niks voor mij.
 
In dat filmpje zegt die gozer dat je de diepste 808 en de crispieste hihats hoort door die speaker maar mn gevoel zegt dat als je er een keer een goede subbass door heen jaagt alles daarna piept en kraakt. Monitor quality ja vast. :dubbel:
 
Leuk indien,maar echter nu mensen meer in hun kot zullen blijven totaal zinloos,tenzij,nu kan je die speakers verwijderen en daar iets leuks inbouwen!
 
Krijg toch altijd het idee dat mensen meer zitten te wachten op een software update dan nieuwe hardware. Die klacht zag ik ook overal toen de One uitkwam. Elke keer ben ik weer geintrigeerd, maar dan hoor ik de reviews en denk ik... Nah, als het toch allemaal nét niet super werkt of wat beperkingen heeft kan ik ook de PC wel gebruiken. En ik ben helemaal geen fan van de software workflow.

Wel erg gaaf dat ze CV outs hebben toegevoegd.
 
Hier een review van loopop YouTube kanaal :
 
CV/Gate en een paar dedicated knoppen meer... Couldn't care less about the speaker, maar misschien is het wel leuk voor te zetel jammen. :) Wat opvalt in de Akai promofilmpjes is dat ze het voornamelijk over de software hebben. 2.8 is dan ook wel een hele goede upgrade, nu alleen nog wachten op disk streaming en het wordt een beest. Maar sinds de software hetzelfde is op de Live MK1, One en X lijkt me de meerprijs me het niet echt waard. Goed moment om een MK1 tweedehands te vinden dus.
 
akaipro-mpc-live-ii-rear-web_2-e1589465886423.jpg

Features:
  • Standalone MPC
  • No Computer Required
  • Powerful Multicore Processor System
  • Built-in Stereo Monitors
  • 16 Full-size Velocity Sensitive RGB Pads
  • Brilliant 7-inch Multi-Touch Display
  • 2 GB RAM, 16GB Onboard Storage, Over 10GB pre-installed content
  • Mac & PC Controller for MPC Software (included)
  • Stereo Inputs 3 Stereo Outputs
  • Phono Level RCA Jacks
  • 2 x MIDI In & 2 x MIDI Out
  • 4 TRS CV/Gate Jacks, 8 Outputs Total
  • USB 2.0 Slot for Storage Drives or Midi Controllers for use in Standalone
  • SD Card Slot
  • 2 USB 3.0
  • Expandable SSD Bay
Pricing and Availability

The MPC Live II is available now for $1199 USD.



 
Ergens misschien een positief punt, want ik ben er bijna zeker van dat de OS nog niet aan z'n limiet is.

Het is gewoon spelcomputerhardware in een drumcomputerjasje, natuurlijk zijn de mogelijkheden op gebied van audio op dit moment nog redelijk ongekend en bij de tijd.
 
Er is nu ook een timbaland versie. Kost ook nog iets meer:

 
Wat een onzin weer.. voor een ander kleurtje, nummertje erop, custom opstartschermpje, hardest sample pack ever erin, subscriptie op een opgedikte youtube streaming, sd kaartje en een petje
 
Back
Top