The Behringer MonoPoly.

safe_imagae.php.jpeg


 
Vette demo die laatste. Ik denk dat deze er toch ook gaat komen hier, het soms wat dunne geluid wordt overigens ruimschoots gecompenseerd door de looks. :halleluja
 
Vette demo die laatste. Ik denk dat deze er toch ook gaat komen hier, het soms wat dunne geluid wordt overigens ruimschoots gecompenseerd door de looks. :halleluja

Ik vind dun juist sexy, neem jij die dikke maar :)
 
De toepassing van de 2044 in de SP-1200 is heel anders dan in de Korgs,maar idd in de Emu Emax is het idem,als je de reso open zet merk je wel het heel groot verschil t.o.v andere filters.

In een poly synth is hij wel inzetbaar en het strakker / dunner klinkend karakter is dan wel bruikbaar

De SSI2144 als filter is gebruikt in de MFB Pro Synth (8 voice poly), die heb ik een tijdje gehad, en daar was ik niet echt onder de indruk van dit filter. In een mono lijkt me het inderdaad helemaal saai.
 
Vette demo die laatste. Ik denk dat deze er toch ook gaat komen hier, het soms wat dunne geluid wordt overigens ruimschoots gecompenseerd door de looks. :halleluja

Analog delay er op om aan te dikken en klaar.
 
Analog delay er op om aan te dikken en klaar.

delay is altijd ok idd. Ik vind de monopoly wel echt een bak met karakter, echt dikke punch heeft ie idd niet, maar genoeg leuke dingen zijn er uit te halen waardoor ie wel de moeite waard is.

Ik weet de vintage waarde van de monpoly niet van t moment, ik heb er 4 jaar geleden zelf 1500 voor betaald maar dat vind.ik eigenlijk te veel, voor dat geld waren er destijds vettere vintage synths te koop. (Cat, Pro One bijvoorbeeld)

Mocht Behringer er nu 600 / 700 voor gaan vragen, dan vind ik m dat geld wel waard eigenlijk, ook al heb je dan de Pro 1 en Cat voor de helft van dat inmiddels lol..
 
Zal waarschijnlijk een heel leuke synth zijn maar hoor eigenlijk geen verschil met andere synth's qua klank. Vind dit allemaal een beetje het zelfde.... Ben niet onder de indruk in ieder geval. Maar de looks vind ik wel cool.
 
Laatst gewijzigd:
delay is altijd ok idd. Ik vind de monopoly wel echt een bak met karakter, echt dikke punch heeft ie idd niet, maar genoeg leuke dingen zijn er uit te halen waardoor ie wel de moeite waard is.

Ik weet de vintage waarde van de monpoly niet van t moment, ik heb er 4 jaar geleden zelf 1500 voor betaald maar dat vind.ik eigenlijk te veel, voor dat geld waren er destijds vettere vintage synths te koop. (Cat, Pro One bijvoorbeeld)

Mocht Behringer er nu 600 / 700 voor gaan vragen, dan vind ik m dat geld wel waard eigenlijk, ook al heb je dan de Pro 1 en Cat voor de helft van dat inmiddels lol..

Ben met je eens,ik zie hem ook wel zitten
 
Zal waarschijnlijk een heel leuke synth zijn maar hoor eigenlijk geen verschil met andere synth's qua klank. Vind dit allemaal een beetje het zelfde.... Ben niet onder de indruk in ieder geval. Maar de looks vind ik wel cool.

Nu heb je het over de Behringer neem ik aan?
 
Zal waarschijnlijk een heel leuke synth zijn maar hoor eigenlijk geen verschil met andere synth's qua klank. Vind dit allemaal een beetje het zelfde.... Ben niet onder de indruk in ieder geval. Maar de looks vind ik wel cool.

Als je geen verschil hoort met andere synths qua klank, dan ben je van geen enkele synth onder de indruk is mijn conclusie.

Of, het klopt niet wat je zegt, of je hoort niet zo verschrikkelijk goed meer op je ouwe dag.

Beide dingen komen veelvuldig voor op latere leeftijd, is niet erg. Gewoon accepteren.
 
of je hoort niet zo verschrikkelijk goed meer op je ouwe dag.

Best mogelijk. Ik vind (en heb dit eigenlijk al altijd gevonden) dat de meeste analoge synth's op elkaar gelijken qua klank. Als je 1 hebt gehoord dan heb je ze eigenlijk allemaal wel gehoord.
 
net als met gitaren, drumstellen, blazers en zangstemmen enzo bedoel je
 
Zolang iedereen met een sm57 opneemt Omdat die het sterkste zijn kan ik me dat voorstellen. ;)
 
lol.. ik denk trouwens toch niet dat ik deze monopoly ga kopen, het zou voornamelijk vanwege de looks zijn en het gevoel wat ik er ooit bij had. Ook al is de prijs waarschijnlijk niet verkeerd, het is niet echt een synth die je perse nodig hebt of moet hebben. Hij is wel leuk maar d'r is niet echt een punt waar de monopoly uitspringt tov enige andere synth als het om klank gaat.

Het filter kan trouwens best wel leuk klinken overigens, maar voor de 600 / 700 die deze synth gaat kosten kan je ook wel iets beters kopen. Dus eigenlijk, is hij me toch te duur voor het geluid wat er uit komt.
 
lol.. ik denk trouwens toch niet dat ik deze monopoly ga kopen......
dat valt me van je tegen, na alle lovende woorden... :D

heb je je rd8 al opnieuw aan de praat gekregen?

Behringer zn r&d afdeling ligt mijlenver voor op de productielijn.... ik zou behalve aankondiging ook een releasedatum willen zien! De prijs en leveringsdatum voor de rd9, 2600 en rd6 is nog steeds niet bekend :stupid
 
Buiten de Deepmind heeft Behringer altijd een desktop óf keys versie gehad, nooit beiden (tenzij ik iets gemist heb!), dus ik vrees er voor. Er is altijd de optie om er eentje zelf aan te passen, zoals mensen bij de minilogue of ms20 regelmatig doen, maar daar zou ik zelf niet aan beginnen... Zeker niet aangezien dit toch een hogere prijsklasse is dan de mono's van Behringer.
 
Haha, tr8 moet ik nog opsturen.

Monopoly is wel leuk, maar als ie t zelfde kost als een Poly D dan heb ik die liever eigenlijk. En voor minder heb je een Odyssey kloon die ook vetter is.
 
Back
Top