X

The Behringer MonoPoly.

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Originally posted by redraceriot View Post
    Buiten de Deepmind heeft Behringer altijd een desktop óf keys versie gehad, nooit beiden (tenzij ik iets gemist heb!), dus ik vrees er voor. Er is altijd de optie om er eentje zelf aan te passen, zoals mensen bij de minilogue of ms20 regelmatig doen, maar daar zou ik zelf niet aan beginnen... Zeker niet aangezien dit toch een hogere prijsklasse is dan de mono's van Behringer.

misschien moet ik maar heel hard geen roepen waarom er geen desktop versie is op Facebook. Daar lijken ze nogal gevoelig voor te zijn.

Comment

Originally posted by Breibender View Post

misschien moet ik maar heel hard geen roepen waarom er geen desktop versie is op Facebook. Daar lijken ze nogal gevoelig voor te zijn.
      En vraag eens of ie er geheugens ook kan instoppen.

Comment

Vince Clarke moet je niet te serieus nemen. Die zei in een vergelijking met de Monofone Profeet van Dave Smith dat hij de Moog Little Phatty niet analoog vond klinken. Hij zwoer ook bij de timing van analoge sequencers, maar als je die hangt aan een digitale klok (midi naar cv) gaat die timing wel verloren. Het trumpiaanse taalgebruik in zijn bespreking van de Mono/Poly viel me op en ik had niet het idee dat hij veel aandacht aan het instrument had besteed.

Het is inderdaad een kwestie van smaak en wat je ermee doet.

Onbruikbare synthesizers bestaan dan ook niet. Er is is altijd wel iemand die er iets creatiefs mee kan. Als Behringer er brood in ziet, moeten er wel veel liefhebbers van de Mono/Poly zijn.

www.akikaze.nl Instr.: analoge en digitale synths en keyboards, modulaire synths en systemen; samplers; sequencers; effecten; akoestische en e-percussie; elektroakoestische en elektrische gitaar, sitar, santoor. Stijlen: Berlijnse school, klassiek, progrock, Aziatisch, Italo. Albums: Nr. 12 "Disorders" staat sinds 20-12-2019 via DistroKid online op iTunes, Spotify, Youtube e.v.a. Nr. 11 "Solstice" is leverbaar bij www.sphericmusic.de en de meeste andere bij http://www.syngate.net

Comment

Working...
        X