Absynth3

Absynth-3-sm.jpg

Lees meer : http://www.nativeinstruments.de/index.php?home_us
en
http://aes.harmony-central.com/117AES/Content/Native_Instruments/PR/Absynth-3.html
 
Ik zou ooit aan Absynth beginnen, maar ik vond hem behoorlijk ingewikkeld. Maar met no.3 ga ik de knoop definitief doorhakken. Ik zal en moet Absynth onder de knie krijgen, want je kan hier echt hele vette sounds mee maken. Bring 'm on!!!
 
voor de peoples die denken dat absynth moeilijk is.......

kijk er een uurtje naar en je hebt t zo door....

absynth rockt....

je kan echt alles er mee


absynth en reaktor is een vrijwel (!) onoverwinnelijke combo....

je kan alle sound fixen die je wilt....


ik ben dronken.....het is namelijk 4:35 op vrijdag avond......5 wodkas en 20 bier en ik ben echt helemaal holiepolie ovber absynth nog steeds.......het rockt...................
 
Wauw Absynth 3 :okdan:
Als grote Absynth-fan kan ik niet wachten tot december!( ik ben zelfs een absinth-alcoholist geworden n.a.v. de NI-versie.)
Deze versie gaat een bijdrage leveren aan een revolutie in de electronische muziekindustrie, let maar op mijn woorden!

ABSYNTH 3 is as much at home in the studio as it is on stage. All the envelopes can be tempo-synced or managed remotely via MIDI, enabling dynamic manipulation of parameters during performances. With the live stereo input you can use ABSYNTH 3 as an extraordinary effect unit.

De DJ is een uitstervend ras, die spoedig wordt vervangen door de "live tweaking electronic performer"!
Ontwikkelingen die elke vooruitstrevende electronische muzikant alleen maar kan toejuigen!

Lang leve de digitale revolutie! :biertje:
 
joepie

joepie

Yeeeeeeeeeeeeeeees, eindelijk weer een softsynth waar ik me weer mee rot kan ammuseren!!!
Ik verlangde hiernaar!!!
 
ziet er goed uit! :{ ik weet al wat de 'sint' mij mag brengen in december, en anders wordt het de kerstman :luv:

goede zet van NI
 
Origineel geplaatst door Sander02
ziet er goed uit! :{ ik weet al wat de 'sint' mij mag brengen in december, en anders wordt het de kerstman :luv:

goede zet van NI

Syntherklaas bedoel je? Stuur 'm meteen ff hier langs als je wil! 8)
 
Origineel geplaatst door mlon
sjeez...een butt ugly interface als jet mij zou vragen...whats up wiff dat?

Da's alleen maar prima... ik moet geen synth die er beter uitziet dan ik :D
 
Back
Top