Superbooth 2020 afgelast

Zal mijn rugzak maar terug uitpakken zeker?:walker:
 
Ze hebben lang gepoogd om alles gewoon door te laten gaan, maar dat zou op dit moment gewoon onverstandig zijn. Enorm jammer, ik zou ook gaan.

Voor degenen die zouden gaan; een schrale troost, maar de meeste airlines hebben een betrekkelijk milde regeling ten aanzien van het omboeken van tickets. Goed om even te checken.
 
We hadden alles geregeld in december; treinkaartjes, hotel en SB ticket. Eindelijk een keer op tijd :okdan:

Gelukkig konden we alles kosteloos annuleren, volgend jaar nog maar een keer proberen dan. ALS WE ER DAN NOG ZIJN TENMINSTE =)

Groeten uit Brabant.
 
Vond het al vreemd van ze om te verkondigen dat Berlijn safe zou zijn. Ik snap dat er veel belangen en kosten mee gemoeid zijn maar ze hadden dit bericht echt eerder naar buiten kunnen brengen ipv net doen alsof het wel ok zou zijn.
 
Mwach, ze kondigen het 5 weken van tevoren aan. Da's toch een ruime marge. Als organisator maak je iedere dag afwegingen op basis van de informatie die je op dat moment hebt dus ik vind er niks geks aan eigenlijk.
 
Volgens mij de enige juiste beslissing. We zullen nu wel veel online launches gaan zien van producten denk ik...maar of ze opvallen tussen al het Corona-nieuws dat betwijfel ik ten zeerste. Ook of mensen er nu ook hun hoofd naar hebben. Wellicht dat mensen nu wel meer in hun studio gaan doorbrengen.
 
Ik had ook na 3-4 jaar te laat zijn alles eindelijk op tijd geregeld deze keer, helaas.

Fijn dat ze het op tijd melden zodat iedereen nog z'n boekingen kan afzeggen. Scheelt me toch weer 350eu aan bus/hotel/event kosten.
(hadden ze langen gewacht dan was dat voor iedereen een issue geweest)
 
Ik had een flinke lijst met gear die ik graag onder handen had willen nemen. Wel meer tijd over voor zelfbouw nu.
 
Back
Top