nieuwe Blofeld editor

En de Waldorf Microwave en Korg Microwave :) thanx!! Ik liep laatst met plannen om mijn MW weer eens te gaan gebruiken.. dit ziet er interessant uit.
 
bij softknobs gingen al mijn malware alarmen af.... en een webbased editor die je al je patchlibraries wil opslaan..? ik zou ook even goed bubbel checken wat voor wachtwoord je hier invult.
 
laten we eerlijk zijn. zo slecht is die blofeld toch niet te editen via de interface...? die blowfield editor is bij mij gestopt met werken sinds de nodige osx upgrades..
 
bij softknobs gingen al mijn malware alarmen af.... en een webbased editor die je al je patchlibraries wil opslaan..? ik zou ook even goed bubbel checken wat voor wachtwoord je hier invult.

Ik heb door jouw post even m'n harde schijf gecheckt met malwarebytes maar helemaal niets.
Soms kan het ook een false positive zijn.
Mijn virusscanner hheft op die manier wel 'ns een exe bestand gepakt terwijl het geen kwaadaardig iets was.
 
bij softknobs gingen al mijn malware alarmen af.... en een webbased editor die je al je patchlibraries wil opslaan..? ik zou ook even goed bubbel checken wat voor wachtwoord je hier invult.

Ik vind software downloaden en op je computer installeren waar het meteen overal bij kan een stuk enger. Moderne browsers zijn erg goed in het afschermen van de software die er in draait van de rest van je systeem. Ik zie graag meer software in web-browsers!

De beste interface is nog steeds een knop per parameter, maar een overzichtelijke software editor vind ik nog steeds fijner dan de een matrix interface zoals die van de blowfeld. Ik ga softknobs zeker eens uitproberen.
 
ok idd vals alarm! die softknobs is by far de beste!! en gratis... die blox is een heel irritant overgestylde editor als je het mij vraagt.. softknobs management van patches is vrij ok. koste me wel wat tijd om het uit te vinden. veel opties. absurde opties voor een bak die in de basis zo plat en ondynamisch klinkt.. wat moet je toch veel doen aan die sound om het enigszins breed te trekken niet plastic te laten klinken.. sorry oude microwave 1 brombeer..
 
... die blox is een heel irritant overgestylde editor als je het mij vraagt..

Heb je de BloX wel eens geprobeerd? Ik vind het wel fijn werken. Omdat hij als plug-in in je DAW werkt. Dus makkelijk automaten en handig je patches ordenen en knop per functie en Total recall in je project. Heb hem wel met black friday gekocht scheelde de helft.
 
Heb je de BloX wel eens geprobeerd? Ik vind het wel fijn werken. Omdat hij als plug-in in je DAW werkt. Dus makkelijk automaten en handig je patches ordenen en knop per functie en Total recall in je project. Heb hem wel met black friday gekocht scheelde de helft.

Ziet er erg goed uit, ik kende 'm niet.
Wel een voordeel als vst ja ivm de anderen.
Was me ook met Black Friday niet opgevallen, werd ie alleen door Mystery Islands aangeboden of ook door anderen zoals plugin boutique of audiodeluxe?
 
Back
Top