Schottkey Modular: Ratchet

Oei, men heeft er mij op gewezen dat dit een "rebrand" van Synthrotek (de zoveelste) zou zijn. Schijnbaar is het meisje achter Schottkey zijn dochter... Deze man heeft niet zo'n goede reputatie dus enig voorbehoud is wellicht raadzaam...
 
Zo vader zo dochter? Op mij komt ze wel degelijk over.

Lia got her start in electronic music surrounded by synth builders, music makers, and creative family&friends. She recently earned a MOOG Sub 37 in the Circuit Bending Challenge at Moogfest. Equipped with her Sub 37, tape recorder, scores of modules, and limitless ideas, she started to design instruments. From DIY to burgeoning designer of more sophisticated instruments, she's learning from the past and working toward tomorrow.
 
Laatst gewijzigd:
Ik wil haar ook wel het voordeel van de twijfel geven hoor, maar een "home-schooled" meisje van 16 dat in haar eentje een modular bedrijfje runt lijkt me toch wel héél sterk... Ik ga alleszins mijn enthousiasme wat temperen en de kat een beetje uit de boom kijken. De tijd zal ons wel leren of dit ding solide is of niet.
 
men heeft er mij op gewezen dat dit een "rebrand" van Synthrotek (de zoveelste) zou zijn. Schijnbaar is het meisje achter Schottkey zijn dochter... Deze man heeft niet zo'n goede reputatie dus enig voorbehoud is wellicht raadzaam...

Dit begrijp ik niet helemaal, die rebrands zijn toch samenwerkingen? Affliates, op hun website staat een link om mee te doen.
En dat is ook geen 1 man bedrijf, Steve zie je op Youtube, met Jeff e-mailde ik nog recent over een zending. Over wie heb jij het? En waar komt die slechte reputatie vandaan?

Ikzelf heb vorig jaar 4 PCB's en panels bij ze gekocht, tijdens acties vallen ze net onder de 22 euro dus geen meerkosten en gratis verzending, 1 bestelling raakte zoek en werd retour gestuurd naar hun (na 5 maanden) maar die is inmiddels ook aangekomen.

Deze sequencer lijkt me goed, ik run een SWT+ 16 van Robaux wat ook zoiets is alleen lijkt deze wat uitgebreider. Als leek denk ik wel dat hier een strakke code achter zit, digitale power.
 
Laatst gewijzigd:
En dat is ook geen 1 man bedrijf, Steve zie je op Youtube, met Jeff e-mailde ik nog recent over een zending. Over wie heb jij het? En waar komt die slechte reputatie vandaan?
Ik heb het destijds wel gevolgd, is een vreselijk figuur. Zie o.a. wat meer info hier:
https://www.reddit.com/r/synthesizers/comments/76zb1l/synthrotek_makes_rape_jokes_on_social_media/
Grappen maken over verkrachting, white supremacist, staat met borden te protesteren bij abortusklinieken, zo iemand. Tegenwoordig wordt er wat minder gewaarschuwd als mensen Synthrotek spullen op het oog hebben, dus het voorval zal al wat weggezakt zijn in het geheugen bij veel mensen. Maar het zou voor mij 1 van de laatste bedrijven zijn waar ik mijn geld aan uit zou geven.
 
Owkee, valt allemaal wel mee dus, ik geef maandelijks geld uit aan bedrijven die veel slechtere dingen doen.
 
Weer wat geleerd. Ook in het synthwereldje loopt vreemd volk rond, en nee niet alleen een beetje vreemd.
 
Een eerlijk stuk kleding kopen is al bijna niet te doen bijv.
Jawel hoor, kost je alleen meer moeite. Maar dat is meer een discussie voor een kledingforum. In het Eurorack wereldje heb je genoeg te kiezen en zit je niet vast aan multinationals.
 
Ik heb contact gehad met Lia en ja ze is 16 en woont bij haar pa, maar het is hààr project en het lijkt er ook niet op dat zij er dezelfde rare opinies op nahoudt als haar vader, dus laten we haar voorlopig het voordeel van de twijfel geven. Jason bij Signal Sounds verwacht komende week enkele exemplaren en ik hoor vast wel van hem of ze de moeite waard zijn of niet ;)
 
en het lijkt er ook niet op dat zij er dezelfde rare opinies op nahoudt als haar vader, dus laten we haar voorlopig het voordeel van de twijfel geven.

Het is niet mijn keus dat white supremacy maar dat zou me niet tegenhouden om iets te kopen van zo'n figuur als het een goed apparaat betreft.
Die 2 dingen staan los van elkaar, het hoeft niet m'n vriend te worden uiteindelijk.
Weet jij veel wat de CEO bij bijv Korg of Roland in hun vrije tijd doen?

Maar ff on topic; die sequencer ziet er best ok uit en haar presentatie is prima vind ik.
 
In het Eurorack wereldje heb je genoeg te kiezen en zit je niet vast aan multinationals.
Eurorack producenten werken bijna uitsluitend met halffabrikaten, welke vaak uit grote fabrieken komen, daar gaat je geld dus ook heen als je een module koopt.
 
Eurorack producenten werken bijna uitsluitend met halffabrikaten, welke vaak uit grote fabrieken komen, daar gaat je geld dus ook heen als je een module koopt.
Je hebt gelijk, daarom koop ik ook niks meer.
 
Het is niet mijn keus dat white supremacy maar dat zou me niet tegenhouden om iets te kopen van zo'n figuur als het een goed apparaat betreft.
Die 2 dingen staan los van elkaar, het hoeft niet m'n vriend te worden uiteindelijk.
Waarom moeten wij dat weten?
 
Waarom moeten wij dat weten?

Om dingen op proporties te relativeren denk ik, van wat ik mee krijg is die Steve meer dom dan slecht. Social media neem ik allang niet meer serieus, mensen verdienen een tweede kans. Ga vooral van je eigen ervaringen uit.
Maar probeer niet roomser dan de paus te zijn:engel:
 
Back
Top