Schottkey Modular: Ratchet

Dus iemand staat hier onverschilligheid en opportunisme te prediken, en als je vraagt waarom ben je “roomser dan de paus”? Kom nou.
 
Zullen we het er maar op houden dat niet iedereen hetzelfde denkt voor wat betreft de ethiek? Dan kunnen we het vanaf nu weer over het product laten gaan.
 
Waarom moeten wij dat weten?

Waarom zou je wel willen weten wat voor hobby's iemand er op nahoudt?
Ik begon niet over z'n voorkeuren en het interesseert me niet, dat is wat ik aangeef.
Waarom je nu zo op mijn bericht reageert terwijl een ander ermee begint is me een raadsel?
Of wil je nu inderdaad roomser dan de paus te zijn?
Dan zou ik als ik jou was bij alles wat je vanaf nu koopt tot en met je brood aan toe eerst even uit te zoeken wat de producenten in hun vrije tijd doen.
Wat een gelul weer hier over ethiek terwijl het eigenlijk over synthesizers zou moeten gaan, opnieuw weer vervuiling van het topic.
Ik ben blij dat de moderator aangeeft dat dit forum er is voor synthesizers en laten we dat dan ook doen vanaf nu.
 
Huh, wie zet hier nu de discussie op scherp?
Waarom wil je zo graag laten weten dat het jou allemaal niks uitmaakt en dat het "gelul" is?
 
Huh, wie zet hier nu de discussie op scherp?
Waarom wil je zo graag laten weten dat het jou allemaal niks uitmaakt en dat het "gelul" is?

Het begint met het vertellen dat haar vader bepaalde hobby's heeft en daar wordt ook een oordeel over geveld.
Waarom willen sommigen dat zo graag melden, het gaat toch om die sequencer?
Ik begrijp niet dat je je zo druk maakt om ethiek terwijl het om schottkey modular ratchet gaat in dit topic.
Ik probeer uit te leggen dat je moet kijken naar het apparaat en niet de maker.
Ik geef in dit topic een oordeel over een sequencer en niet de maker.
Als ik zoiets koop dan kijk ik puur naar het apparaat.
Dat jij en sommige anderen zich er druk om maken is ok maar doe dat dan op een ander forum zoals al zo vaak is gezegd door forumleden.
Nu hebben we weer een hele discussie doordat iemand aangeeft wat voor hobby's haar vader heeft, dat hoef je toch niet te vertellen?
Maar goed; zo kunnen we hier eeuwig doorgaan, zullen we nu weer het over de sequencer hebben en niet over haar vader?
 
Er is een Ratchet op weg naar Robin van moltenmusictechnology, het youtube-kanaal, dus binnenkort weten we wel wat meer over de bouwkwaliteit en functionaliteit van de module in kwestie... Jason van Signal Sounds verwacht ook een aantal exemplaren wat gedoe en gewacht met en op de douane kan vermijden ;)
 
Back
Top