Behringer 2600 (AMSynths samenwerking)

Rob Keeble maakt bekend dat de mystery-synth die (vandaag?) aangekondigd wordt op NAMM het eerste resultaat is van zijn samenwerking met Behringer. De synth zal op Superbooth in april worden gedemonstreerd (allemaal komen dus!).

https://amsynths.co.uk/home/behringe...6SIeK2s-7UXmw8

Het gaat om de synth die te horen is in deze teaser:



poweron.jpg - Click image for larger version  Name:	poweron.jpg Views:	0 Size:	18,9 KB ID:	3732811
 
Laatst gewijzigd:
Het probleem is dat Rob ontzettend leuke dingen maakt en altijd aankondigingen doet over dingen die er gaan gebeuren met AMSynths maar dat die dingen vervolgens dan niet gebeuren. Zijn aankondigingen, zeker over beschikbaarheid van modules, moeten met een enorme zak zout genomen worden. Geloof me; ik heb bijna drie jaar een paar keer per dag op refresh geklikt op z'n webshop pagina's. Het voordeel van zijn samenwerking met Behringer is dat er voldoende dingetjes gemaakt gaan worden voor iedereen. En volgens mij blijft hij nog steeds wel op kleine schaal bezig met z'n eigen dingetjes, waarschijnlijk niet dezelfde producten als die Behringer maakt. Maar ik zie hem niet zo snel meer proberen om een volledige synth op de markt te brengen zoals hij eerst van plan was.

Ik geloof je niet want ik ken hem al langer , je kan (kon) bij hem kits bestellen die niet op de webshop staan,hij laat de pcb's speciaal voor je maken dan.

Maar nu hij met Uli bezig is weet ik niet of hij zin heeft om dit nog te doen.
 
Ik geloof je niet want ik ken hem al langer
Dan doe je dat toch niet, prima. Rob is een prima kerel en qua customer support en kwaliteit van zijn producten top. Maar zijn communicatie vaardigheden zijn niet best m.b.t. het aankondigen en daadwerkelijk beschikbaar hebben van zijn producten. Ik heb vaak zat zitten wachten op modules die uiteindelijk gewoon niet kwamen. Ook niet als je hem daarover mailde. En er zit een verschil tussen DIY en kant-en-klare producten die hij in de webshop heeft staan, dat hoef ik je niet te vertellen.
je hoeft maar een beetje op het internet verder te kijken om te zien dat er meerdere mensen zijn die mijn ervaring delen. Hoeveel Minerva synths heb je gezien? AM8125 VCO’s? Dual ARP VCO’s? Allemaal aangekondigd en niet of nauwelijks gemaakt. De AM8125 die ik had is zo’n beetje de enige die ik ken buiten eentje die Patrick LED-man aan het DIYen was (en mij vroeg om foto’s van de PCB te maken omdat hij niet alle specs had).

Dat je iemand kent wil niet zeggen dat iemand perfect is.
 
Dan doe je dat toch niet, prima. Rob is een prima kerel en qua customer support en kwaliteit van zijn producten top. Maar zijn communicatie vaardigheden zijn niet best m.b.t. het aankondigen en daadwerkelijk beschikbaar hebben van zijn producten. Ik heb vaak zat zitten wachten op modules die uiteindelijk gewoon niet kwamen. Ook niet als je hem daarover mailde. En er zit een verschil tussen DIY en kant-en-klare producten die hij in de webshop heeft staan, dat hoef ik je niet te vertellen.
je hoeft maar een beetje op het internet verder te kijken om te zien dat er meerdere mensen zijn die mijn ervaring delen. Hoeveel Minerva synths heb je gezien? AM8125 VCO’s? Dual ARP VCO’s? Allemaal aangekondigd en niet of nauwelijks gemaakt. De AM8125 die ik had is zo’n beetje de enige die ik ken buiten eentje die Patrick LED-man aan het DIYen was (en mij vroeg om foto’s van de PCB te maken omdat hij niet alle specs had).

Dat je iemand kent wil niet zeggen dat iemand perfect is.

Dan is er maar 1 uitleg en dat is dat het zo een beetje zal afhangen van met wie hij te maken heeft,ik heb altijd snel antwoordt gehad en nooit problemen met leveringen gehad.

Ik heb van hem massa's pcb's gekocht maar ook volledig bestukte en geteste pcb's.
 
Dan is er maar 1 uitleg en dat is dat het zo een beetje zal afhangen van met wie hij te maken heeft,ik heb altijd snel antwoordt gehad en nooit problemen met leveringen gehad.

Ik heb van hem massa's pcb's gekocht maar ook volledig bestukte en geteste pcb's.
Lees wat ik geschreven heb. Ik heb ook geen issues gehad in persoonlijk communicatie of leveringen met hem gehad. Daar gaan mijn opmerkingen ook niet over en daar laat ik het verder bij.
 
Volgens Rob volgt vandaag om “4 PM” meer info.
Hij heeft gewerkt aan ”3 analog synth projects - first one goes public today”.
 
Lees wat ik geschreven heb. Ik heb ook geen issues gehad in persoonlijk communicatie of leveringen met hem gehad. Daar gaan mijn opmerkingen ook niet over en daar laat ik het verder bij.

Je opmerkingen waren m.b.t. tot het aankondigen en daadwerkelijk beschikbaar hebben van zijn producten.

En op die opmerking heb ik gepast geandwoordt volgens mijn jaren-lange eigen bevindingen met Rob.
 
alles wijst op een ARP, maar ik gok er toch op dat het Jupiter8 gerelateerd is, Rob had al eens plannen voor een JP8 ''achtige' complete voice. Ik ben wel liefhebber van AMsynths (niet van Berhinger) en hij heeft het altijd over WE, maar het is duidelijk een one man show en dat schiet toch echt niet op. Was ooit van plan een AMsynths ARP2600 eurorack te maken maar naar 2-3 jaar had ik de zooi nog niet bij elkaar. Misschien geef ik het nog een kans als ze met een goede productie komen.
 
Zit ie nou op een echte spelen? Lijkt het wel op. Beetje jammer.
 
Op facebook zag ik langskomen
' dus hij is nog niet eens af!? '

Waar op behringer reageerde
' je zult moeten wachten op de tweede video ;) '

Ik vermoed dat hij bijna klaar staat om verzonden te worden zodra de tweede video komt, ze zullen deze wel prioriteit gegeven hebben gezien korg ook net een 2600 heeft
 
Back
Top