Blipblox After Dark Not For The Kids

NAMM Show 2020: De makers van de Blipblox speelgoedsynthesizer moeten zich hebben gerealiseerd dat volwassenen de kinderen niet met hen lieten spelen, omdat ze de Blipblox After Dark-synthesizer hebben geïntroduceerd. De Blipblox voegt bijgewerkte opties voor elektronica en synthese toe.

En terwijl de originele Blipblox gedurfde primaire kleuren heeft, biedt de Blipblox After Dark styling die het transformeert in een speelgoed voor volwassenen dat je discreet, thuis of op het podium kunt gebruiken.

Nieuwe functies zijn onder meer:

Geavanceerd multimode resonantiefilter
Multi-tap stereo vertraging
Nieuwe oscillator modulatieschema's die 256 aangepaste wavetables gebruiken die kunnen worden gemorfed en gescand.
De drums van The After Dark worden gegenereerd door meer dan honderd nieuwe kick- en snare-samples die afzonderlijk kunnen worden gepitcht.

Blipblox After Dark zal naar verwachting beschikbaar zijn in juni 2020 met prijzen worden aangekondigd

De oude.€ 199 :kimono:


Click image for larger version  Name:	index.jpeg Views:	0 Size:	14,7 KB ID:	3732706

De nieuwe.€ ???:beard:


Click image for larger version  Name:	index1.jpeg Views:	0 Size:	14,3 KB ID:	3732707


 
Dit lijkt me een best leuk ding,:koffie: ik denk alleen dat ik een beetje in de knoop raak met al die knoppen die meerdere dingen aansturen
 
Back
Top