X

Abstrakt Instruments VS-1

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Abstrakt Instruments VS-1

Nou die is vet,die wil ik zo kopen,maar tja ,weer kickstarter gedoe:

https://www.kickstarter.com/projects...sizer?ref=card

Click image for larger version

Name:	AI-VS-1.jpg
Views:	1940
Size:	31,8 KB
ID:	3731723 Click image for larger version

Name:	AI-VS-1-2.jpg
Views:	338
Size:	51,4 KB
ID:	3731724
    Opgelet voor duistere verscholen hoekontwijkende onhoorbare reverbs!

Comment

Apart dat hij juist die Kawai gebruikt trouwens. Prachtige midi piano maar zware action.

Comment

Originally posted by champ View Post
        Apart dat hij juist die Kawai gebruikt trouwens. Prachtige midi piano maar zware action.
        Das gewoon lekker..... kan het echt aanraden...
        Ich liebe Falco.

Comment

3495$ voor een 8-voice,de laatste tijd komen er stevige synth's op de markt.

Comment

Originally posted by sinew1958 View Post
            3495$ voor een 8-voice,de laatste tijd komen er stevige synth's op de markt.
            In vergelijking met de MidiMini is dit een erg goede deal, zeker als je bedenkt dat alle voice boards through-hole zijn.
            For all the intelligence and knowledge that technology empowers us with, the lazy and stupid is amplified along with it (Staticstarter)

Comment

Klinkt wel erg goed.En in bouwpakket te bestellen wat het weer wat goedkoper maakt.In ieder geval dit gaat voor de korg ARP clone hoor.

Comment

Wees je wel bewust dat er veel geklaagd is over de Avalon van dezelfde maker, kwa gevoeligheid voor gebreken en gebrekkige support.

Comment

Originally posted by j0ris View Post
                  Wees je wel bewust dat er veel geklaagd is over de Avalon van dezelfde maker, kwa gevoeligheid voor gebreken en gebrekkige support.
                  Idd,daarom zou ik ook al in geen geval via kickstarter geld overmaken.

Comment

Nou, ik heb nooit problemen gehad met mijn Avalon. Je moet ook niet alles geloven wat je leest...

Klinkt echt goed, die demo's!
                    the skyline was beautiful on fire
                    all twisted metal stretching upwards
                    everything washed in a thin orange haze

Comment

Originally posted by deathspell View Post
                      Nou, ik heb nooit problemen gehad met mijn Avalon. Je moet ook niet alles geloven wat je leest...

De laatste update van hun site is van 2016. En er zijn mensen met problemen met hun Avalon (het percentage heb ik geen idee van), waarbij het apparaat het helemaal niet meer doet. De maker is af en toe te bereiken via Facebook, maar dat is het. Ik zou wel 2 keer nadenken om geld aan dit bedrijf te geven. En dat terwijl ik heel graag een Avalon zou willen.

Comment

Originally posted by deathspell View Post

Klachten waren ook op muffwiggler,het is wel juist wat mossie23 post, support was plots helemaal death.

Comment

Info video:

Comment

Originally posted by egres View Post

Klachten waren ook op muffwiggler,het is wel juist wat mossie23 post, support was plots helemaal death.
                            De support van Abstract Instruments daar heb ik geen uitspraken over gedaan - nooit mee te maken gehad. Maar de Avalon is - in mijn ervaring - zeker een betrouwbaar en solide product en dus lijkt dat me geen reden om dit product niet te ondersteunen. Dat wilde ik alleen even aangeven.
                            the skyline was beautiful on fire
                            all twisted metal stretching upwards
                            everything washed in a thin orange haze

Comment

Working...
                            X