Arturia Keystep Pro

Lek wat reeds gedicht is, dus geen link of extra info tot nu toe, wel plaatjes. Kom maar op met die NAMM!

keystep-pro-amperage-14-860x573.jpeg - Click image for larger version  Name:	keystep-pro-amperage-14-860x573.jpeg Views:	0 Size:	38,6 KB ID:	3731627
 

Attachments

  • 1. Main Image KeyStep Pro-860x319.png
    1. Main Image KeyStep Pro-860x319.png
    182,5 KB · Bekeken: 196
  • 1. Main Image KeyStep Pro Back-860x131.png
    1. Main Image KeyStep Pro Back-860x131.png
    37,9 KB · Bekeken: 196
Toch nog iets... Features :
  • 4 polyphonic track, with up to 16 notes per step (via midi?)
  • All tracks can act as an arpegiator
  • Probability per step
  • Pattern nudge via 2 dedicated buttons
  • Metronome via included speaker or audio out
  • 16 projects, 16 pattern per track up to 64 steps
 
Nog ffies een jaar wachten tot de meeste bugs eruit zijn en de zwarte versie uit is. :D
 
8~
Ik twijfel al een tijdje tussen een keystep en een Beatstep Pro.
Met deze zou dat probleem opgelost zijn.
 
het kan fake zijn[/URL]

Persoonlijk hoop ik van niet. Mijn idee van een KS pro zou zijn: meer toetsen, misschien een extra mod strip en split/layer en andere master keyboard features. En dan nog even compact graag. Niet dit zeer diepe ding. Maar misschien is het dé uitkomst voor mensen die een Novation SL mkii te groot vinden.
 
Iets meer info gevonden:
  • 4 polyphonic track, with up to 16 notes per step (via midi?)
  • All tracks can act as an arpegiator
  • Probability per step
  • Patter nudge via 2 dedicated buttons
  • Metronome via included speaker or audio out
  • 16 projects, 16 pattern per track up to 64 steps
 
Mooie step in goede richting die bij mij de juiste key raakt. Ik hoor dat in 2021 de mk2 uitkomt
 
Ik heb letterlijk net mijn keystep binnen gekregen gisteren. Ik zie op de foto dat er veel CV mogelijkheden zijn. Ik ben wel benieuwd. Voor modular zou dat een mooie toevoeging zijn.

De 350 euro vind ik wat veel voor wat ik nodig heb. Ik denk dat mijn aankoop prima blijft.

Overigens zag ik op dezelfde site dat Twisted Electrons een megadrive fm synth heeft gebouwd. Die ziet er erg leuk uit. Heb zelf al een DX7, dus zal niet die kopen, maar is wel erg tof.
Ik heb het idee dat dit het jaar van de synths gaat worden.
 
Laatst gewijzigd:
Is er iemand die het lukt om die dingen aan een DAW perfect te syncen?

want zelfs met een ERM multiclock lukt mij dat niet!!!!!
 
Ik heb al een mail van Arturia over dit ding gehad. Ik dacht dat het al bestond, maar dat was dus geen "Pro". Goedkope en handige oplossing voor vierstemmig modulair of aansturing van vier monosynths.
 
Nice maar weer alleen CV/gate en geen herzt dus ik heb een niks aan. Jammer want dit had wel wat kunnen worden.
 
Nice maar weer alleen CV/gate en geen herzt dus ik heb een niks aan. Jammer want dit had wel wat kunnen worden.

is aan te passen in midi control center,... ook bij de BSP :beard:
(volgens mij alleen mogelijk als je hem aan een pc hangt.)
 
is aan te passen in midi control center,... ook bij de BSP :beard:
(volgens mij alleen mogelijk als je hem aan een pc hangt.)

Klopt, gewoon éénmalig veranderen in het mcc op je pc, net als veel andere dingen.
Daarna kan ie stand alone weer verder
 
Back
Top