Behringer (Klarkteknik) BBD 320

Analog Multi - Dimensional Signal Processor with BBD Technology.
Oftewel, de beroemde Roland (Juno) chorus . . .

https://www.klarkteknik.com/Categor...3RD-DIMENSION-BBD-320/p/P0DTH#googtrans(en|en)

Click image for larger version  Name:	bb.png Views:	0 Size:	149,4 KB ID:	3729364
 
Ik denk , ik kijk op eBay want dan zouden ze daar wel staan voor 50 euro... jammerlijk want ik wil er nog wel 10 voor 50 euro. Geen 1. Mocht iemand hem willen verkopen voor Max 50 euro ... laat maar weten. Is echt een heel slecht ding hoor. Piept ruist knarst leidt een eigen leven. Weg geven met een bedrag toe vind ik ook oké.
 
Heb al een uc200 analoge chorus en 2x de memory boy deluxe die je ook als chorus kunt gebruiken.
Maar deze voor wat ik hoor is heel subtiel, dat zijn de chorusen die ik heb niet.

Dat is omdat het helemaal niet als chorus bedoeld is. Het is bedoeld als subtiele stereomaker zonder dat je de typische chorus pitchmodulatie hoort (hoewel dat in stand 3 en 4 wel een beetje hoorbaar is). Zeker, intern is het precies een chorus, maar het effect is heel anders. En het is zeker niet de Juno chorus zoals eerder werd gemeld.
 
Interessant apparaat, wat demo's geluisterd van de Roland-rack & Boss-pedaalversie.
Ondanks dat het inderdaad veel subtieler is dan chorus doet het toch nog vrij synthetisch aan voor m'n smaak (da's uiteraard subjectief).

De Line6 M5/9/13 heeft een emulatie van de rack-unit aan boord. 'k Heb een M5, zal die eens testen.
Heeft naast de vier buttons ook een 'mix'-parameter, wie weet maakt dat het 'organisch' genoeg... of voegt het fikse kamfiltering oid toe ;)
 
Deze kan je wel mooi op Bax shop kopen. Als je er dan even 1800,- neerlegt voor een interface krijg je 7,- korting!
Schermafbeelding 2020-01-10 om 13.13.45.png
 
De Klark Teknik 1176 was verschrikkelijk, ik ben benieuwd of deze model beter gelukt is
Huhhh, hoezo vind je de 76-KT verschrikkelijk?
Ik vind 'm sowieso beter dan die van Warm Audio...
...en zelfs een verschil met een Urei kan ik niet / nauwelijks horen.
Althans niet in de studio van een vriend van me waar we ze naast elkaar hadden staan.
Het is alleen jammer dat de 76-KT geen stereo-link heeft.

Van Klark Teknik heb ik ook de EQP-KT, en die vind ik ook erg goed.

En voor dit geld - ca. 200 euro p.st. - echt super! :)
 
Laatst gewijzigd:
^ Heel lelijk,past niet met de rest van design,foto's zijn wel renders
 
Back
Top